Program leírás
Mester aktája Központ: Gazdaságtudományi Kar Oktatás típusa: Szemtől szemben Nyelv: spanyol Időtartam: 1 év ECTS kredit: 60 Új belépőhelyek: 30 A Master of Business Administration MBA célja, hogy szakemberek képzése a különböző kulcsfontosságú területeken a vállalatirányítás és menedzsment, a felelősségvállalás és a fejlesztés a fő vezetési képességek. A tanterv az üzleti menedzsmenttel, a vállalati stratégiával, az üzleti globalizációval, vezetéssel, marketinggel, költségvetési gazdálkodással, pénzügyi elemzéssel és más jogi és technológiai szempontokkal kapcsolatos tantárgyakba tartozik. Az ezekben a tantárgyakban tárgyalt tartalom - amelyet Universidad de Murcia professzora, valamint a különféle vállalatok és intézmények szakemberei és vezetői tanítanak - valódi tükrözi a jelenlegi problémákat és az üzleti igazgatás és menedzsment legfejlettebb technikáit.
Ezen felül a hallgatók e két út egyikére szakosodhatnak: Üzleti menedzsment (fejlett stratégiai marketing, működési pénzügyek, műveletek menedzsmentje és fejlett számviteli tanfolyamok) vagy üzleti létrehozás és menedzsment (üzleti lehetőségek, üzleti terv, üzleti menedzsment tanfolyamok). családi vállalkozás és információs technológia a menedzsment számára).
A hallgató képzését külső szakmai gyakorlatokkal fejezi be vállalkozásokban. Céljuk kísérleti kiegészítés nyújtása egy vállalat működésének, munkamódszereinek és szervezetének valódi ismeretein keresztül.LeírásindokolásA Master of Business Administration (MBA) tanulmányok képezik a legfejlettebb tanulmányokat, szakmai és tudományos szempontból, a vállalatok irányítása és menedzsmentje szerte a világon. Az MBA név szabványt kapott ezeknek a vezető tanulmányoknak, magazinoknak és kiadványoknak az üzleti menedzsment szakterületén történő megnevezésére, például a The Economist, a Financial Times vagy a Business Week, amelyek évente a világ legjobb programjainak rangsorát kínálják.
Az üzleti és társadalmi környezet új kihívásaihoz sokoldalú diplomásokra van szükség, amelyek képesek dinamikus és innovatív vállalkozásokat létrehozni és irányítani. Tudatában ennek a valóságnak, a Universidad de Murcia itt javasolt hivatalos üzleti menedzsment MBA fokozat az üzleti menedzsment MBA program célja, hogy szakembereket képezzen a vállalat irányításának és irányításának különféle kulcsterületein, a létrehozás és a fejlesztés, a felelősségvállalás és a fő vezetői kompetenciák fejlesztése.
Ebből a célból az MBA mester egy tanulási és specializációs programot javasol a legjobb menedzsment gyakorlatokra, valamint a szükséges készségek és hozzáállás fejlesztésére, amelyek megkönnyítik a döntéshozatalt és az üzleti problémák megoldását. Ez a mesterképzés magában foglalja a vállalatok szakmai gyakorlati programját, amely lehetővé teszi a megszerzett elméleti ismeretek kiegészítését a vállalati tapasztalatokkal.kompetenciákA következő specifikus kompetenciákat fejlesztették ki és alakították ki e címhez:CE1 - Képesség a társaság általános vezetésének szempontjainak megismerésére és értékelésére, valamint a stratégiai célok, valamint a szervezet erőforrásainak és kapacitásainak megszervezésére a lehetőségek és a fenyegetések alapján.
CE2 - Beépülési képesség a vállalat bármely funkcionális területén, a szükséges vezetési feladatok elvégzésével.
CE3 - Képesség tanácsadó jelentések kiadására a vállalatok, piacok és funkcionális területek helyzetéről.
CE4 - Képesség alkalmazni a műszaki eszközök kezelésén alapuló szakmai kritériumokat a vállalati problémák elemzésére.
CE5 - Képes megérteni a társaság alapvető jogi keretét, megismerni és értékelni a társaságot érintő jogi és adóügyi körülményeket.
CE6 - Kommunikációs, tárgyalási és vezetési ismeretekkel kell rendelkeznie az emberek és a csapatok számára.
CE7 - Képesség a kultúrához és az etikához kapcsolódó szempontok és azok üzleti szervezetekre gyakorolt hatásainak azonosításához.
CE8 - Képes meghatározni a makro- és mikrogazdasági változók hatásait az üzleti szervezetekben, mint például eszközértékelés, befektetések kiválasztása, finanszírozási források, pénzügyi politikák vagy pénzügyi piacok.
CE9 - Tanulási képesség, meghatározva, hogy mikor, hol és hol van szükség új személyes és szervezeti ismeretekre.
CE10 - Képesség a változások kezelésére.
CE11 - Képesség a technológiai és információs rendszerek tanácsadására, amelyek megfelelnek a vállalat igényeinek a különféle funkcionális területeken.
CE12 - Vezetői képesség a társaság funkcionális, üzleti és vállalati döntéseinek és stratégiáinak összehangolásában.
CE13 - Képesség az emberi erőforrások kezelésére a vállalat stratégiájának és szervezeti felépítésének, funkcióinak, erőforrásainak és képességeinek megfelelően.
CE14 - Képesség és fejlett ismeretek a kereskedelmi és disztribúciós szempontokról a társaságban.
CE15 - Kapacitás a vállalat stratégiájának kidolgozásához és megtervezéséhez
CE16 - Képesség a számviteli és pénzügyi kimutatások elkészítésére és értelmezésére a jelenlegi nemzeti és nemzetközi előírásokkal összhangban.
CE17 - Képesség a vállalatok és üzleti csoportok nyilatkozatainak és könyvvizsgálati tevékenységeinek elkészítésére és értelmezésére.
CE18 - Képes azonosítani a vállalat kereskedelmi és marketing problémáit, és megoldási stratégiákat javasolni.
CE19 - Képesség a vállalat pénzügyi stratégiájának kiértékelésére és megtervezésére.
CE20 - Képes felmérni és irányítani a társaság alap- és hitelpolitikáját.
CE21 - Kommunikációs képesség a vezetés és adminisztráció minden szintjén.
CE22 - Képesség értékelni a sokféleséget és a multikulturális életet az üzleti életben.
CE23 - Ismeri és értékeli a kkv-k és a családi vállalkozások irányításával és irányításával kapcsolatos sajátos problémákat
CE24 - Képesség az ismeretek gyakorlati alkalmazásárafelvételi profilAz MBA program egy magasabb szintű és multidiszciplináris tudományos képzés, amely a speciális ismeretek és a hatékony menedzsment technikák továbbításán túl elősegíti a résztvevők személyes, vezetési és elemzési képességeit, szakmai profiljának kiteljesítésével a ma megkövetelt szabványokhoz. vállalatok által.
Ezt az általános célkitűzést olyan témák révén kell elérni, amelyek többek között a következő részleges célokat tűzik ki:Mélyítse el a társaság környezetének ismereteit.
Az üzleti alapítási és menedzsment folyamatok stratégiájának és irányításának elsajátítása a különféle funkcionális területeken.
Elősegíti a kreativitás és kezdeményezés szellemének kialakulását, amely jellemző a vállalati magas szintű pozíciókra.
Fejlessze az üzleti kockázatok és lehetőségek helyes értékeléséhez szükséges készségeket és hozzáállást.
Fejlessze ki a szükséges képességeket az üzleti vállalkozások létrehozásával és fejlesztésével kapcsolatos problémák elemzéséhez, diagnosztizálásához és megoldásához.
Mélyítse el ismereteit az internetről, az új gazdaságról és az üzleti lehetőségekről.
Fejleszteni kell a csapatban való munka képességét a döntéshozatali folyamat során.
Mélyítse el a vezetői és tárgyalási készségek ismereteit.E diplomamunka tanulmányi terve figyelembe veszi, hogy minden szakmai tevékenységet az alábbiak szerint kell végezni:
a) Az alapvető jogok tiszteletben tartása és a férfiak és nők közötti egyenlőség tiszteletben tartása mellett a tanulmányi tervekbe be kell építeni az ezekre a jogokra vonatkozó tanításokat.
b) Az emberi jogok tiszteletben tartása és előmozdítása, valamint az egyetemes hozzáférhetőség és a mindenki számára történő kialakítás elvei alapján, az egyenlő esélyekről, a megkülönböztetésmentességről szóló, 51/2003, december 2-i törvény tizedik záró rendelkezésének rendelkezéseivel összhangban és a fogyatékossággal élő emberek általános hozzáférhetőségét, és az említett jogokkal és alapelvekkel kapcsolatos tanításokat adott esetben be kell építeni a tantervekbe.
c) A béke kultúrájának és a demokratikus értékeknek megfelelően, és ezeket adott esetben be kell építeni a tantervekbe az ezekkel az értékekkel kapcsolatos tanításokhoz.Karrier lehetőségekFigyelembe véve azt a képzést, amelyet a hallgató megszerez a tanulmányi program befejezésekor, annak végén a vállalkozások és egyéb szervezetek igazgatási és általános menedzsment funkciójának gyakorlása lesz a szakmai kivezetés.
Hasonlóképpen, vezetői pozíciókra jelentkezhet bármely olyan funkcionális területen, amelyet általában a társaság azonosít (marketing, pénzügy, humán erőforrás, termelés).