Nemzetközi üzleti

Ajou University - Graduate School of International Studies

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Nemzetközi üzleti

Ajou University - Graduate School of International Studies

A globalizáció teremtett nagy kihívást vállalatok és kormányzati szervezetek szerte a világon. Menedzserek kell foglalkozni a sokszínűség, integráló technológiák, nemzetközi marketing és értékesítési compaigns, többek között, a gyorsan változó globális környezet és a gazdaság. A cél az MBA International Business, hogy egy mély megértése a globális kérdésekkel néz szembe a különböző szervezetek, valamint a résztvevők, hogy egy erős parancsot alapvető üzleti ismeretek. Erre a célra, nemzetközi üzleti A Ajou GSIS biztosít leendő hallgatók széles körű analitikus szempontból, és egy elméleti és gyakorlati háttere a nemzetközi üzleti és a piac szükséges és választható kurzusok, hogy reagáljon a nemzetközi kihívásokat, amelyekkel a mai szervezetek. A diákok, akik szeretnék folytatni karrierjüket nemzetközileg orientált mind a magán és a közszférában, meg kell küzdeniük a nemzetközi üzleti és menedzsment arra ösztönzik, hogy tanulmányozza a Nemzetközi Üzleti MBA Ajou GSIS.

Kötelező kurzusok

Statisztika (Előfeltételek)

A fő cél ennek a képzésnek, hogy felkészítsen a képességét, hogy helyesen értelmezni a statisztikai eredményeket. Különleges hangsúlyt helyeznek, hogyan lehet megkülönböztetni a hang elemzések azoktól, akik nem. Ez kritikus a mai világban, ahol a mennyiségi elemzés erősen használt (vagy visszaéltek) a közrend és a menedzsment viták. A tanfolyam két részből áll. Az első részben a hallgatók megtanulják az alapvető statisztikákat. Pontosabban, a diákok lesznek kitéve a fogalmak, a statisztikai következtetés, valószínűségi, valószínűség-eloszlás, eloszlás, becslés, és hipotézisvizsgálat. A második részben a hallgatók megtanulják az alapvető ökonometria. Miután elsajátította egyszerű regresszió, a diákok is megtanulják az alapokat a többszörös regressziós elemzés.

Gazdasági elemzés és a Public Policy Közgazdasági áll mikroökonómia (Economic Analysis I) és makroökonómia (Economic Analysis II). Ezen a kurzuson, megtudhatja az alapvető fogalmak és elvek mikroökonómiai elemzése. Ez a kurzus foglalkozik a működését és hatásait az egyes elemek, mint például a fogyasztók, a termelők és az egyes termékek és tényezők piacán. Ez a kurzus alapján megértéséhez a működését a modern kapitalista piacgazdaság, a jóléti következményeit és a kormányzat szerepe. Különösen, monopólium szabályozás és a jövedelemelosztás politika tárgyalja.

Priniciples Számviteli

Ezen a kurzuson, megtudhatja az alapvető fogalmak számviteli amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy megértsék a vállalati pénzügyek, befektetések, marketing, termelési, szervezeti viselkedés, és a vállalati stratégia, valamint egyéb pénzügyi tranzakciókat a cég, valamint az ahhoz kapcsolódó érdekelt felek.

Marketing Menedzsment

Vizsgálata a marketing rendszer, kapcsolatait a társadalmi-gazdasági rendszer, és a hatások minden a másikon. Evolúciója és jelenlegi szerkezetét marketing intézmények és eljárások. Figyelembe ügyfél attribútumok és viselkedési jellemzői, és hogyan marketing-igazgató reagál ezekre a tervezés, a marketing, a kutatás, a termékfejlesztés, árképzés, disztribúció szerkezete és a promóció.

Pénzügyi menedzsment

Ez a tanfolyam a fundamentumok pénzügyi menedzsment. Ez magában foglalja az alapjait a vállalati pénzügyek (az eszközök értékelésére, mérésére cash flow, az idő pénz értéke, a koncepció a kockázat és a mérés, kockázat-hozam trade-off, az alapokat a tőkeköltség), befektetési, és tőkepiacon.

Szervezeti magatartás

Ez persze hangsúlyozza empirikus megközelítés a tanulmány az egyéni és csoportos viselkedés keretében a szervezet és az érintett által a legkülönbözőbb feltörekvő szervezeti valóságot. Ez biztosítja a jelenlegi és jövőbeni elméleti és gyakorlati ismeretek megértéséhez témákról, mint például az egyéni különbségeket (személyiség), OB kutatási módszerek, a motiváció, a munkával való elégedettség, a stressz, a vezetés, a vezetői döntéshozatalt, és csoportos folyamatokat. A fő cél ennek természetesen az, hogy megértsük az alapvető szervezeti magatartás koncepciók és kutatások, modellek, és elköltözött az egyéni viselkedés a csoport és a szervezet egészének.

nemzetközi üzleti

Ez a kurzus középpontjában vezetési kérdések merülnek fel, hogy a nemzetközi műveletekben, mert összetett és sokszínű kontextuális különbségek kultúrák, kormányzati intézmények, a verseny, a kockázatok, valamint működési költségek különböző nemzeti környezetben. Diákok vannak ellátva elemzési eszközökkel a globális szervezése, koordinálása, és az irányítást a multinacionális; az üzleti interakciók a kormányokkal; lépését külföldi piacokra és műveletek; és a globális verseny stratégiák. A legfontosabb, azt akarom, hogy használja ezt a tanfolyamot tanulni gondolkodni, megkérdőjelezni, és hogy ezért ki a nemzetközi üzleti problémákat.

Operations Management

Az üzleti folyamatok bemenetet kimenetté alakítja, akár fizikai áruk vagy szolgáltatások, kielégíteni a fogyasztói igényeket. Ezen átalakulás során a anyag és információs hálózatán keresztül különböző tevékenységek, beleértve a tároló puffer. Ez természetesen magában foglalja eszközöket és módszereket kezelni az üzleti folyamatok, amelyek magukban foglalják mind a hosszú távú stratégiai tervezés és a rövid távú adaptív szabályozás. Különösen, megbeszéljük (1) alapfogalmak üzleti folyamatok és stratégia, (2) a kulcsfontosságú folyamat intézkedéseket és azok a kapcsolatok, (3) a hatás bizonytalansági áramlások a folyamat teljesítményét, és (4) szinkronizálás az áramlások anyagok és információkat.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
márc. 2019
Duration
Időtartam
4 félév
Nappali
Locations
Koreai Köztársaság - Suwon-si, Gyeonggi-do
Kezdet : márc. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
márc. 2019
Koreai Köztársaság - Suwon-si, Gyeonggi-do
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt