UCT GSB MBA

University of Cape Town Graduate School of Business

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

UCT GSB MBA

University of Cape Town Graduate School of Business

A GSB MBA program úgy van felépítve, hogy finomítsa szakmai ismereteit, ösztönözze a képzelőerejét, és megadja Önnek azokat a készségeket és magabiztosságot, amire Önöknek szüksége van a céljaik megvalósításához. Meg fogod tanulni, hogy megnézzük a világot, hogy mi az, és mi válhat, és felfedezheti, hogyan válthatja egyszerű ihleteket értelmes üzleti megoldásokká.

A program emellett szilárd alapot biztosít a nemzetközi üzleti életben, és erős hangsúlyt fektet a feltörekvő piacokra. A feltörekvő piaci vállalkozások nagyfokú bizonytalansággal, komplexitással és gyakran túlzott egyenlőtlenséggel szembesülnek. Egy ilyen világnak új ötletekre és megoldásokra van szüksége, és energiánkra koncentrálunk az oktatás és a kutatás fejlesztésére, amely megfelel ennek a szükségnek.

Az MBA a GSB-ben felajánlott egyéves, teljes munkaidős vagy kétéves, moduláris formában a küldöttek, akik nem tudnak teljes munkaidőben tanulni. Mindkét program felépítése 16 kötelező alap tananyag célja, hogy foglalkozzon a fundamentumok a menedzsment.

A diákok ezután testre szabhatják tanulmányaikat további 19 választható kurzus kiválasztásával.

Fő tanulási céljaink:

  1. Mutassa be a szükséges vezetői tudást, eszközöket és technikákat, hogy hatékony és hatékony menedzser legyen.
  2. Mutasson ki olyan személyi vezetői kompetenciákat, amelyek az értékalapú megoldásokat tükrözik, és alkalmazhatóak azokra a kontextusokra, amelyekben Ön működik.
  3. Képes legyen alkalmazkodni az irányítási és vezetői képességekhez, és alkalmazni ezeket különböző nemzeti és nemzetközi környezetekben, jól megértve a fenntartható fejlődést.
  4. Az innováció és a kreativitáson alapuló vállalkozói kompetenciák bemutatása.
  5. A kritikai gondolkodás, a problémamegoldás, az adatok gyűjtése és elemzése, valamint a hatékony írásos kommunikáció pedagógiai készségei.

UCT GSB MBA

Az MBA tanterv felépítése mintegy 16 fő tanfolyamok. Ezeket úgy tervezték, hogy megtervezzék a kontextuális tájképet, amelyben a vállalkozások működnek, a hallgatók számára szilárdan megértsék a menedzsment alapjait, építsék üzleti készségüket és integratív gyakorlati lehetőségeket nyújtsanak. A kurzusterveket évente frissítik és adaptálják, ezért az egyes tantárgyak felsorolt ​​témái iránymutatásul szolgálhatnak a diákok által elvárható, hogy minden kurzust lefedjenek.

1. Szervezetek, vezetés és értékek

Ez a kurzus célja bevezetni a hallgatókat a vezetési elméletek, a szervezeti vezetés és a komplexitás számos vezető és vezetői helyzetek és betekintést az alapul szolgáló folyamatok. A kurzus felkéri a diákokat, hogy dolgozzanak ki kritikus hozzáállást a vezetési elméletekhez és gyakorlatokhoz. Célja, hogy alapos ismereteket szerezzen a szervezetek, az emberek és a vezetés közötti kapcsolatokról.

2. Bizonyítékokon alapuló gyakorlat

Ennek a kurzusnak az a célja, hogy a hallgatók olyan képességeket fejlesszenek ki, amelyek lehetővé teszik a meglévő bizonyítékok és a vezetői döntéshozatali folyamatok kutatásának megkülönböztető és jól tájékozott megközelítését.

3. Piacok a feltörekvő országokban

A kurzus részletes elemzést nyújt a piacokról a különböző perspektívákról, különös tekintettel arra, hogy hogyan különböznek a feltörekvő és fejlődő országokban.

4. Üzlet, kormányzat és társadalom

A kurzus során a diákok megismerkednek a különböző gazdasági, társadalmi, környezeti és politikai tendenciákkal és fejleményekkel, amelyek közvetlenül vagy közvetve hatással lehetnek a feltörekvő piacgazdaság, például Dél-Afrika üzleti stratégiájára és működésére. Arra is megkérdőjelezik majd, hogy fontolóra vegye az üzleti közösség szerepét és néhány jelenlegi válaszait ezekre a tendenciákra.

5. Vezetés és személyes fejlődés

A tanfolyam célja, hogy katalizátorként szolgáljon a személyes gondolkodásra és az olyan folyamatok és fogalmak betekintésére, amelyek az MBA sikeres elvégzéséhez kulcsfontosságúak, és platformot biztosítanak a jövőbeni munkához és a személyes sikerhez.

6. Közgazdaságtan a vállalkozások számára

A gazdaság az üzleti környezet. A kurzus célja tehát az, hogy felvázolja a közgazdaságtan kulcsfontosságú alapelveit, amelyek hasznosak lehetnek a hallgatók számára a dolgozó életük során. Ez a kurzus a mikro- és makroökonómia alapelvei.

7. Könyvelés

A Számviteli kurzus az MBA hallgatók számviteli nyelvre történő bevezetésére összpontosít, és biztosítja a hallgatók számára a pénzügyi kimutatások olvasását, értelmezését és megértését.

8. Szervezeti magatartás és embergazdálkodás

Az OBPM tanfolyam átfogó szervezeti megközelítést biztosít az emberek irányítási stratégiáinak, és három fő témára terjed ki:

  • Az egyén a szervezetben
  • Nagy teljesítményű munkavégzés
  • Vezető és irányító emberek

9. Operációkezelés

Ez a kurzus célja, hogy felkészítse a tanulókat a képességek leírására és elemzésére műveletek és megérteni a kulcsfontosságú műveletek döntési területek tekintetében a folyamat, a kapacitás, a készlet, a munkaerő, a minőség és a mérés.

10. Pénzügyek

Az MBA Finance kurzus középpontjában mind a elmélet és a gyakorlat egy vállalati és befektetői szinten. Ez a kurzus lehetővé teszi a diákok számára, hogy megértsék a pénzügyi gyakorlati szempontokat.

11. Marketing

Ez a kurzus biztosítja a hallgatók áttekintését a marketing funkciót, és célja, hogy a diákok bizalmát képesek alkalmazni marketing elmélet az üzleti gyakorlatban.

12. Társadalmi Innovációs Vállalkozás

Ez a kurzus kínál MBA hallgatók bevezetését a gyorsan fejlődő területén a társadalmi innováció. Bár a társadalmi innováció számos új perspektívával rendelkezik, a társadalmi innováció általában a szándékolt társadalmi-ökológiai minták szándékos, pozitív, kreatív változásaként értelmezhető.

13. Stratégia

A kurzus célja a diákok bemutatása a stratégiai menedzsment alapelveire és koncepcióira. Ez lehetőséget nyújt arra, hogy fejlesszék készségeiket a stratégiai gondolkodásra és elemzésre. A diákok megtanulják a makroökonómiai iparág és a szervezet előtt álló versenyképes vezetők szempontjából releváns üzleti stratégiát és vállalati stratégiai megfogalmazást, valamint azt a szerepet, amelyet a cél, az erőforrások és a képességek játszanak a stratégia kialakításában és működésében. Fontos cél, hogy a diák szigorú és bizalmaskodjon saját képességeire, hogy gondolkodjon és dolgozzon stratégiai környezetben.

14. Szociális Innovációs Lab

Ez a kurzus hangsúlyozza a társadalmi innovációs koncepciók gyakorlati alkalmazását a valós világban. Olyan laborként működik, amely a Szociális Innovációs Vállalkozói Főiskola bevezetett fogalmi anyagra épül.

15. Üzleti modell Innovation Lab

A Business Model Innovation Lab lehetőséget biztosít a hallgatóknak arra, hogy kritikailag feltárják az integratív és a rendszer gondolkodás, az üzleti modellek és az innováció együttes használatát. A GSB szélesebb körű víziójával összhangban ez a kurzus a feltörekvő piaci környezetet használja fel a háttérben, amelyen belül felfedezheti az innováció olyan érdekes fejleményeit, amelyek egy igen változékony, bizonytalan és mégis ígéretes gazdasághoz, például Dél-Afrikához válaszolnak.

16. Kutatási módszerek és kutatási jelentés

Ez a kurzus két részből áll. Az első rész segíteni fogja a hallgatókat az MBA kutatási projektjének előkészítésében, azáltal, hogy felkészíti őket egy jól megalapozott, empirikusan szigorú érv kidolgozására és a meglévő bizonyítékok és kutatások alapján történő döntéshozatalra. A tanfolyam második részében a hallgatók megteszik, amit megtanultak, és ezt alkalmazzák a kutatási témakörök megírásához.

Felvételi követelmények

A GSB MBA program célja olyan tehetséges és érett felnőttek számára, akik bizonyítottan képzettek és üzleti tapasztalattal rendelkeznek, és akik nagyon motiváltak a sikerhez. A hallgatókat többek között a személyes és szakmai fejlődésre való képességük alapján választják ki. A GSB számos kritériumot alkalmaz a jelöltek kiválasztásában.

Figyelembe kell venni a GSB MBA jelölteknek:

  • Legyen 25 éves vagy idősebb
  • Legalább három éves szakmai tapasztalattal kell rendelkeznie.
  • Légy folyékonyan beszél angolul. Azok a pályázók, akiknek anyanyelve nem angol, kötelesek TOEFL tanúsítványt készíteni az angol nyelvtudás ellenőrzésére.
  • A megfelelő munkatapasztalattal elvégezte a 8-as szintű Bachelor-kitüntetés vagy Posztgraduális Diploma vagy egy azzal egyenértékű Bachelor diploma képzését. Az oklevelet nem teljesítő pályázók az előzetes tanulás elismerése (RPL) útján alkalmazhatók, és benyújtják a Tanulási Portfolió (POL) értékelést.
  • Minden pályázónak meg kell adnia a Graduate Management Admissions Test (GMAT) megszerzését és elfogadható GMAT pontszámot kell kapnia. Általában egy 550-es GMAT-pontszámot kell előírni. A GSB egy ötnapos GMAT előkészítő tanfolyamot kínál a diákok számára a GMAT előkészítéséhez.

A fenti kritériumok mellett a GSB számos egyéb mutatót is tartalmaz, többek között az élettapasztalatról, célokról, attitűdökről és értékekről szóló esszék, a két játékvezető értékelései, valamint a munkahelyi, oktatási és extramurális tevékenységek részleteit.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve March 8, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
feb. 2019
Duration
Időtartam
1 - 2 Év
Részidős
Nappali
Locations
Dél-afrikai Köztársaság - Cape Town, Western Cape
Kezdet : feb. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
feb. 2019
Dél-afrikai Köztársaság - Cape Town, Western Cape
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt