Hivatalos Leírás

Az ESP (Ecole supérieure de Publicité) a Párizsban található reklám, kommunikáció, marketing és menedzsment területén működő felsőoktatási intézmény. 1927 óta: az ESP eddig gyakorlott szakembereket oktatott e területeken, és aktívan részt vett a kommunikációs ügynökségek, média szervezetek és a hirdetők számára. Az úttörő iskola (közel 90 éve!) Tapasztalattal rendelkezik, az ESP büszke elismert szakértelmére:

Az ESP a legrégebbi kommunikációs iskola Franciaországban

Az ESP gyors története: A 20. század elején az Egyesült Államok feltalálta a Reklámot. A francia szakemberek egy csoportja összeolvadt Franciaországban a hirdetési know-how fejlesztése érdekében. Abban az időben: - A PUBLICIS, az első francia reklámügynökség 1926-ban jött létre. - Az ESP, a franciaországi reklámozás úttörő iskolája 1927-ben jött létre.

ESP-TANÚSÍTVÁNYOK

Nemzeti minősítés: Az ESP egy magániskola, amely a francia kormány által hitelesített felsőfokú műszaki oktatás. Az ESP olyan "szakmai" diplomákat biztosít, amelyek speciális szakmai készségeket képeznek. Ennek megfelelően ezek az oklevelek (Bachelors és Masters) a RNCP (Nemzeti Szakmai Nyilvántartási Nyilvántartás) igazolják. IAA tanúsítás: Nemzetközi elismerés, amelyet az IAA a kurzusok részletes felülvizsgálata után ("Minden tanfolyam akkreditált és egyedileg vizsgált értékelést kapott, szigorú, összehasonlítható IAA Oktatási Tanács folyamatán keresztül, amely biztosítja a globális kommunikációs ipar által igényelt nemzetközileg elismert minőséget a jövőbeli diákok és fiatal szakemberek számára). Az ESP az első párizsi magániskola [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] 1927 óta az ESP megőrizte vezető szerepét, amelyet az SMBG EDUNIVERSAL (2013/2014) "Párizsi felső magániskola" -ként rangsorol. Ez a besorolás három alapvető kritériumon alapul: a képzés kiválósága, a kezdő fizetés (a diplomások) és a tanulók elégedettségi szintje.

Programs taught in:
Angol
Francia

Az intézmény további kínálata:

1-year MBA

ESP - School of Communication & Marketing

Luxusmárkák kommunikáció gyorsan változnak, és így változnak szükséges készségek azokban az iparágakban: új technológiákba fektessenek be annak érdekében, hogy javítsák m ... [+]

Luxusmárkák kommunikáció gyorsan változnak, és így változnak szükséges készségek azokban az iparágakban: új technológiákba fektessenek be annak érdekében, hogy javítsák márka tapasztalat, alkalmazza a legmegfelelőbb szegmentáció, és részesülhetnek a digitális és közösségi média, hogy az ügyfelekkel.

A program céljai Hatékonyan kommunikálni az egyes kultúrákban az egyre inkább globalizálódó piacon Gondolkozz és építeni innovatív kommunikációs Megérteni a lényegét a luxus Építeni egy egyedi márka tapasztalat Kölcsönhatásba az ügyfelekkel ÖSSZEFOGLALÓ & HOZZÁADOTT ÉRTÉKEK Innovációs díjat (az SMBG-EDU... [-]
Franciaország Paris
September 2019
Nappali
1 év
Campus
Bővebben magyarul

Video de Présentation de l'école ESP

Location address
Ecole Supérieure de Publicité, de Communication et de Marketing
9 RUE LÉO-DELIBES

Paris, Île-de-France, 75116 FR