Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Történelem

A Cartier által 1990-ben alapított Institut Supérieur de Marketing du Luxe az egyetlen szakképzést kínálja a világban, amelyet az ágazat szakemberei kívánnak és támogatnak.

Megalakulása óta kimerítő sikert aratott.

Az első helyen a luxuskivitelben érdeklő diákok képzésére szakosodott MBA a francia és nemzetközi szektor referenciája.

A Sup de Luxe Cartier elnöke az elmúlt 30 évben, és évente száz diákot fogad a világ minden tájáról.

Szerkesztőségi

Ma a luxus minden foglalkozásban jelen van. Az ágazat óriási potenciálja a globális gazdaságban tükrözi a márkák és csoportok (jelenleg és jövőben) folyó versenyét.

Annak érdekében, hogy sikerrel járjon ebben a szektorban, a fiatal vezetőknek teljes körű ismereteket kell szerezniük kódjaikról és technikáikról, meg kell őrizniük a megfelelő marketing készségeket és a luxustermékek nemzetközi terjesztésének speciális alkalmazását.

Szükséges egy jól megkerülő kapcsolattartó hálózatot kialakítani - ami fontos a nagy luxusházak ajtóinak megnyitásához.

Végül fel kell ismerniük, hogy a Luxus olyan univerzum, amely állandó kreatív feszültségben van. Meg kell tanulniuk ápolni ezt a kreativitást a hagyomány tiszteletben tartása mellett.

Az Institut Supérieur de Marketing du Luxe kínál a hallgatóknak és a dolgozó szakembereknek, hogy a luxuscikk-marketing és nemzetközi menedzsment szakirányú MBA- t szerezzenek . Ez a képzés elengedhetetlen ahhoz, hogy megértsük a luxusvállalatokat és nyissuk meg őket.

A Sup de Luxe számos egyedülálló lehetőséget kínál a luxus univerzum kulcsaihoz:

  • Egy exkluzív program folyamatosan kapcsolatban áll az ágazat igényeivel.
  • Egyedi tanítási módszer a márkás szakemberek és házak számára.
  • Heti kapcsolat a döntéshozókkal a luxusvilágban.
  • Az egyes hallgatók szponzorálása egy szektor szakembere által.
  • Látogatás a vállalatoknak, szakmai vásároknak, kreatív műhelyeknek, termelési központoknak, logisztikai központoknak stb.
  • Szemináriumok Franciaországban és külföldön.
  • Interjúk a munkaerő-felvételi ügynökségekkel és az emberi erőforrás igazgatóival.
  • Lehetőségek a sajtó és egyéb média találkozására.
  • Rendszeres hozzáférés 1500 fő diplomás szakember számára, akik magas szintű munkahelyeket töltenek be a luxusvállalatokban.

Küldetés

A Sup de Luxe a következő fő célokat határozta meg:

  • A fiatal gazdálkodók tenyésztési helyszínének megteremtése a szakmák széles skálájához, a márkákkal szorosan együttműködve,
  • Védd meg a luxus értékét, miközben egy csillagvizsgálót és egy globális referenciaközpontot kutató és tanulmányozó központot animál és gazdagít,
  • Az ágazat széles körű általános kultúrájának előmozdítása a gyakori könyvkiadás révén.
Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Francia

Megjelenítés MBA - MBAStudies » Megjelenítés MBA - OnlineStudies » Megjelenítés Alapképzés »

Képzések

Az intézmény további kínálata:

MBA

MBA A Global Luxury Brand Managementben

Campus Nappali 9 hónapok September 2018 Franciaország Paris

Olyan program, amely felkészíti a hallgatókat a menedzsment munkákra a termelés, a logisztika és az ellenőrzés mélyreható tanulmányozása révén, különös tekintettel a pénzügyi stratégiákra és a globális menedzsmentre. [+]

Olyan program, amely felkészíti a hallgatókat a menedzsment munkákra a termelés, a logisztika és az ellenőrzés mélyreható tanulmányozása révén, különös tekintettel a pénzügyi stratégiákra és a globális menedzsmentre.

Átfogó tréning a marketing és a márka irányításában, különös tekintettel a közösségi médiára.

Különös figyelmet fordít a kiskereskedelemre, az áruforgalmazásra és az online értékesítésre.

Ez a program felkészíti a hallgatókat a készségekre, amelyek ahhoz szükségesek, hogy sikeres legyen a luxuspálya.

Ez az új program a Global Luxury Managementben kifejlesztésre került, hogy különleges erőt biztosítson az 1990-ben létrehozott első Sup de Luxe program 30. évfordulójára.... [-]


MBA Szakosodott Luxusmárka Marketing

Campus Nappali 1 - 2 év October 2018 Franciaország Paris

A Specialized MBA „Luxus Brand Marketing és Nemzetközi Menedzsment” javasolt: [+]

A Specialized MBA „Luxus Brand Marketing és Nemzetközi Menedzsment” javasolt:

2 év, hogy a diákok a kocka tálca + 3: Specialized MBA 1 "Alapok" Specialized MBA 2 "Luxury Brand Marketing és Nemzetközi Menedzsment" 1 év alatt a diákok tanfolyamok érettségi + 4, érettségi + 5 vagy szakmai tapasztalat: Specialized MBA 2 „Luxury Brand Marketing és Nemzetközi Menedzsment” Specialized MBA 1

Mastering a legfontosabb eszközök a megértés a marketing és az üzleti ágazatban Brands és luxus lakások.

cursus

Szept-júl 1. szemeszter tanfolyamok Half 2 Gyakorlat 60 kredit program

Luxus közismereti

ágazati elemzés Interkulturális: ügyfelei Luxus és szociológiai megközelítés Márkafejlesztés és csoportok ... [-]