Keystone logo
BAA Training

BAA Training

BAA Training

Bevezetés

Baltic Aviation Academy az európai szabvány repülési képzési központ, ahol a tapasztalat szabott képzési megoldások csomagolva személyes gondoskodást.

A cég székhelye a Baltic Aviation Akadémia Litvániában. Az Akadémia számít, több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a repülés képzés, míg az örökség nyúlik vissza 1938, amikor az intézmény a litván légitársaság képzési osztály jött létre.

Napjainkban Baltic Aviation Academy Eleve, Type Rating pilótaképzés, Légiutas-kísérő személyzet képzése, Ground Handling és sok más repülési képzési megoldások. 2013-ban szerzett EASA ATO állapotát. Sőt, tanfolyam elvégzése tanúsítványok által kiadott Baltic Aviation Academy érvényesek: az Európai Unió országaiban, Brazília, Kína, Fülöp-szigetek, Indonézia, Nigéria, Fehéroroszország, Afganisztán, Kazahsztán, Bulgária és Izrael.

Fő tevékenységei Baltic Aviation Academy: Baltic Aviation Academy része Avia Solutions Group, széles körben ismert, mint a szolgáltató az átfogó légi közlekedési szolgáltatásokat. A csoport integrálja MRO szolgáltatások és ellátási lánc, a kísérleti és a személyzet képzése, a légi közlekedés munkaerő-kölcsönzés, földi kiszolgálás és repülőgép-üzemanyag, a légi járművek, az üzleti charter, valamint a repülőtéri menedzsment szolgáltató.

Jövőképünk: Ólom az iparág egy ambiciózus, felelősségteljes és rugalmas üzleti kilátások, amely megteremti a hozzáadott értéket az ügyfelek, a partnerek, a részvényesek és az alkalmazottak.

Küldetésünk: Adja meg a rugalmas repülési képzési megoldások, amelyek a hajtóereje a biztonságosabb légi közlekedési ágazatban. Ezzel párhuzamosan, teljesítsük ambiciózus növekedési és felelősségteljes üzleti gyakorlat fejlődését.

Sikertörténet: a Dream A Dream Job

Baltic Aviation Academy szeretném elmondani egy történetet. A történet egy ember, aki soha nem adta fel az álmát. Akik megjárták a "up" és a "rossz dolgokkal" felé egy cél -, hogy lesz egy profi pilóta.

Mivel a legtöbb igazi pilóták, Vitas Kanaporis fejlesztett szenvedélye a repülés a korai gyermekkorban. Élet a repülőtér közelében, és figyelte a szovjet hadsereg Il-76 repülőgép segített neki felismerni, hogy a légi közlekedés lehet, és kell a jövőben. Ezért közvetlenül a diploma megszerzése után a középiskolát, Vitas csatlakozott a katonai pilóták "iskolába, és 1989-ig 1991 repült az L-39.

Miután vám a hadsereg véget ért, Vitas szemben az a tény, hogy a tudás nem alkalmazható a jelenlegi munkaerőpiacon. Tehát a csökkenő Szovjetunió álom, hogy továbbra is repülő lassan kezdett elhalványulnak. "Nem egyszerűen nincs lehetőség alkalmazkodni repülő készség és tudás által szerzett serege, így meg kellett választani valami mást", jegyzi meg Vitas. 1992-ben Vitas kezdett Közlekedési Mérnöki alapképzés, majd megkapta a mester fokozatot, és kezdett dolgozni, mint egy mérnök a különböző cégek.

Mégis, soha nem adta fel az álmát, hogy folytassa a repülést. 2006-ban Vitas megtudta, hogy annak érdekében, hogy pilóta lesz, hogy nem feltétlenül kell a légitársaságok támogatást. Ennek eredményeként, hogy otthagyta a munkahelyét, mint mérnök gyógyszeripari vállalat, és belépett pilótaképzés akadémián. Sajnos évet töltött üzemben levő légi jármű hadseregben nem lehetett használni, mint előnyt már, így Vitas kezdte kísérleti képzés a kezdetektől fogva. Private Pilot License, Commercial Pilot License, ATPL tanulmányok és 200 óra repülési képzés volt 2,5 év idejével, és odaadással, amelyeket jutalmazták a munkát az egyik litván légitársaság. Itt Vitas összegyűjtött 2240 órát repült, mint az első pilóta Focker 50. Sajnos egy idő után, mivel a vágások a légitársaság flottája és a személyzet, Vitas elvesztette az állását, és ismét visszatért a kiindulási pont. Ez volt amíg ki nem derült a Baltic Aviation Academy. A kiváló ajánlásai a pilóta barátai, Vitas úgy határozott, hogy a balti Légi Akadémia folytatja álmát szerez Boeing 737 CL típusjogosítás képzés.

"Azért választottam a Balti Légi Akadémia támaszkodva számos tényező: pozitív ajánlást barát-pilóták, stratégiai helyen az akadémia és az egyensúlyt az ár és a minőség. Azt kell mondanom, hogy én leginkább lenyűgözött Baltic Aviation Academy igényes és odaadó oktatók, és én nagyon hálás a bemenet a karrierem, észrevételeket Vitas Kanaporis.

Azáltal, hogy az egyik Baltic Aviation Academy különleges ajánlatok pilótaképzés, Vitas szerzett Boeing 737 CL (B737 300-500) típusjogosítás majd a bázis képzés. Sikeres elvégzése után a képzés, a balti Légi Akadémia sikerült, hogy a Vitas kísérleti felmérése az egyik partner légitársaság. Vitas repülés készségek és alkalmasságát kísérleti helyzetben már értékelik a szakértők, és mivel a nagy eredmények Vitas azt mutatták, hogy nem ajánlottak állást egyik balti Légi Akadémia partner légitársaságok.

"Mivel munkanélküli adott nekem egy kis időt, hogy elemezze a légi közlekedés munkaerőpiacon, és nagyon örülök, hogy képes megragadni az adott lehetőséget, és vált a pilóta a kereslet. Én mindig is arról álmodott, hogy a kereskedelmi repülés pilóta és segítségével a Baltic Aviation Academy értem el az álmom ", megosztja gondolatait Vitas Kanaporis.

Helyszínek

  • Vilnius

    Dariaus ir Girėno g. 21

    Kérdések