Master Of Business Administration (MBA)
Cospicua, Málta
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 3500 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás, Az egyetemen
* nemzetközi hallgatók félévenként; 2500 EUR - EU és máltai hallgatók félévenként
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Master of Business Administration (MBA) megfelel a legmagasabb nemzetközi szabványoknak, és végzős hallgatókat olyan készségekkel és információkkal lát el, amelyek értékesek a szakmai sikerhez. A tanfolyam során megfelelő eszközöket adunk, és segítünk abban, hogy elősegítsük az elemző és kritikus gondolkodásmódot, amely szükséges ahhoz, hogy teljes mértékben megértsük az üzleti és vállalati kultúra belső működését. Az MBA hallgatók kényelmes megoldásokat tervezhetnek és valósíthatnak meg bármelyik vállalkozásban tapasztalt hatalmas hátrányokra. Az MBA program lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy első kézből tapasztaljanak minden problémát és helyzetet, megfigyelve azokat a máltai nemzetközi vállalati kultúrával összefüggésben.
Felépítettünk egy multidiszciplináris tananyagot, amely lépést tart a kortárs piac fejlődő tendenciáival, amelyet erősen befolyásol a technológia és a kommunikációs csatornák fejlődése, amelyek a világot egy nagy, globális, közösségi térré egyesítik.
Ez a közösségi szellem áll az MBA programunk középpontjában. Ha olyan csapattársakkal dolgozik együtt, akik mindegyike különböző tapasztalatokat és perspektívákat hoz az asztalra, valamint az oktatókkal, akik kiemelkedő portfólióval rendelkeznek az egyetemeken belül és kívül, akkor tovább fog nőni a hozzáértő és piacértő vezető szerepében .
A program minimális felvételi követelményei
Az Amerikai Máltai Egyetem bármely felsőfokú tanulmányi programjára (MQF 7) jelentkezőnek meg kell felelnie a következő belépési követelményeknek:
- A pályázóknak hároméves egyetemi diplomával és 3 éves munkatapasztalattal kell rendelkezniük
- Egyetemi végzettségű átirat, amely legalább 180 ECTS -t vagy azzal egyenértékű összeget mutat.
- Osztálypont átlag (GPA): A hallgatóknak legalább 2,2 CGPA -val kell rendelkezniük. Azok a hallgatók, akiknek CGPA -ja kevesebb, mint 2,2 az egyetemi diplomájukban, nem vehetők fel az MBA -ra az Máltai Amerikai Egyetemen
- IELTS = 6,5 vagy TOEFL = 79, vagy PTE = 55 oktatás, ahol végzett
Az AUM fenntartja magának a jogot, hogy bármely pályázótól angol nyelvű vizsgálati eredményeket kérjen.
Tanulási eredmények a programban
Az MBA általános célja a Máltai Amerikai Egyetemen, hogy átadja a szükséges ismereteket, készségeket és kompetenciákat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy sikeresen vezessenek egy vállalkozást a globális gazdaságban. A sikeres vezetők felelősséget vállalnak a vállalat hosszú távú céljainak megfelelő stratégia kialakításáért és végrehajtásáért, a költségek és a jövedelmezőség kezeléséért, valamint az alkalmazottak felügyeletéért. Ők felelősek olyan összetett problémák megoldásáért, amelyek pénzügyi kérdéseket, üzleti stratégiát, szervezeti felépítést, kutatási eredményeket, jogi irányelveket és az alkalmazottak irányítását érintik. A sikeres vezetők működési környezete gyakran bizonytalan, és nehéz korlátoknak van kitéve. Az Amerikai Máltai Egyetem végzősei rendelkeznek a kritikus gondolkodási képességekkel és elemző keretekkel ahhoz, hogy nehéz üzleti döntéseket hozzanak, amelyek több választókerületet érintenek. A tanfolyam egyetemi diplomával (MQF 6. szint) és legalább 3 éves munkatapasztalattal rendelkező személyek számára készült.
A tanfolyam szigorú üzleti oktatást nyújt, amely szilárd alapokon nyugszik az üzleti funkcionális területeken, elemzéssel és kritikus gondolkodással. A tanterv az alapismeretekre épül a jelenlegi kutatások eredményeivel, ami a multidiszciplináris perspektívához vezet, amely szükséges ahhoz, hogy sikeres vállalkozást lehessen vezetni a globális gazdaságban.
Tudás
A diplomások a következő területek ismereteit sajátítják el egy üzleti vagy non-profit szervezet irányításához:
- Számvitel
- Üzleti jog
- Közgazdaságtan
- Pénzügy
- vezetés
- értékesítés
- Operációkezelés
- Kutatási módszerek
- Statisztika
szakértelem
A diplomások a következő készségeket fejlesztik ki az üzleti vezetésben:
- Értékelje a stratégiákat és taktikákat
- Válassza ki a stratégiákat és taktikákat
- A versenyfenyegetések azonosítása.
- Határozza meg a vállalkozást befolyásoló külső hatásokat.
- Határozza meg a költségvetés és a döntéshozatal szempontjából releváns információkat
- Alkalmazza a megfelelő statisztikai technikákat az üzleti adatokhoz a döntések meghozatalához.
- Mutassa be a makrogazdasági alapfogalmak megértését, beleértve, de nem kizárólagosan a pénzügyi rendszereket, üzleti ciklusokat, munkaerőpiacokat, monetáris és fiskális politikát
- Mutassa be a mikroökonómia alapvető fogalmainak megértését, mint például a kereslet és kínálat, a rugalmasság, a hasznosság, a verseny formái és a piaci hatékonyság
- Mutassa be a cash flow -k, a nettó jelenérték és a tőkepiacok megértését.
- Mutassa be, hogy érti az üzleti vonatkozású jogi kérdéseket, beleértve a szerződéseket, a felelősséget, a csalást és a vitarendezést.
- Mutassa be a különböző kutatási megközelítések előnyeinek, hátrányainak és megvalósíthatóságának megértését.
- Mutassa be a költségszámítás és a költségkezelés különböző megközelítéseinek megértését.
- A kutatási eredmények felhasználásával új stratégiákat és taktikákat dolgozhat ki.
- Tervezzen, hajtson végre és értékeljen kutatási tanulmányokat.
- Megfelelő működési stratégiák és megközelítések tervezése az ellátási lánc menedzsmentjéhez
- Értelmezze a pénzügyi számvitel eszközeit, például mérlegeket és eredménykimutatásokat a vállalat pénzügyi helyzetének felmérése érdekében.
- Számítsa ki a pénzforgalmat.
- A kereslet becslése.
- Becsülje meg a piac méretét.
- A befektetés megtérülésének kiszámítása.
- Számítsa ki a nettó jelenértéket.
- Az akadályok azonosítása az ellátási láncban.
- Határozza meg a cég legértékesebb ügyfeleit.
- Elemezze a vállalat versenykörnyezetét a növekedési stratégiák azonosítása érdekében
- Stratégiai tervek kidolgozása és azok végrehajtásának eszközei.
- Értékelje a munkavállalók teljesítményét.
kompetenciák
A diplomások a következő kompetenciákat fejlesztik:
- Hozzon létre innovatív megoldásokat az összetett üzleti problémákra.
- Legyen felelős az üzleti eredményeket befolyásoló tevékenységekért, beleértve, de nem kizárólagosan a pénzügyi irányítást és jelentéstételt, a stratégia kidolgozását és végrehajtását, a műveleteket, a marketinget és az alkalmazottak irányítását.
- Döntsön elfogulatlan döntéseket, amelyeket adatok támasztanak alá, nem pedig zsigeri érzések.
- Tartsa be a szakmai szabványokat és törvényeket, és demonstrálja a legmagasabb üzleti és szakmai etikát.
- Hozzon létre üzleti terveket, amelyek értéket teremtenek a cég és az érintettek számára.
Szállítási mód és értékelések
Az értékelési módszerek és házirendek modulonként változnak. Általában az alapítványi és az alapvető modulokat írásbeli vizsgákkal és házi feladatokkal értékelik. A haladó modulokat írásbeli vizsgák, házi feladatok és esettanulmányok értékelik.
Az MBA 3 féléves teljes munkaidős tanfolyamot és egy negyedik félévet tartalmaz, amelyben egy nagy független kutatási projekt befejeződik.
Karrierlehetőségek
- Világméretű kiskereskedelmi lánc marketing igazgatója.
- Egy multinacionális vállalat üzleti stratégája.
- Jövedelmezőségi elemző a feltörekvő vállalkozások számára.
2 éves végzettségi terv vázlata
1. év
I. szemeszter
- FIN 510 Pénzügyi számvitel
- FIN 520 Gazdaságosság menedzsereknek
- MGT 550 Szervezetelmélet
- MGT 560 Marketing menedzsment
II. Szemeszter
- FIN 530 Vezetői számvitel
- MGT 610 Kutatási módszerek vállalkozások számára
- MGT 520 stratégiai menedzsment
- MGT 501 Üzleti statisztika
2. év
I. szemeszter
- MGT 510 Üzleti jog
- MGT 530 Pénzügyi menedzsment
- MGT 540 Műveletek menedzsment
- FIN 540 Pénz és banki szolgáltatások
II. Szemeszter
- MGT 620 kutatási projekt
A program eredménye
Az Amerikai Máltai Egyetem MBA képzésének általános célja, hogy átadja a szükséges ismereteket, készségeket és kompetenciákat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy sikeresen vezessenek egy vállalkozást a globális gazdaságban. A sikeres vezetők felelősséget vállalnak a vállalat hosszú távú céljaival összhangban lévő stratégia kialakításáért és végrehajtásáért, a költségek és a jövedelmezőség kezeléséért, valamint az alkalmazottak felügyeletéért. Ők felelősek a pénzügyi kérdéseket, az üzleti stratégiát, a szervezeti felépítést, a kutatási eredményeket, a jogi irányelveket és az alkalmazottak irányítását érintő összetett problémák megoldásáért. A környezet, amelyben a sikeres vezetők működnek, gyakran bizonytalan, és nehéz korlátoknak van kitéve. A Máltai Amerikai Egyetemen végzettek rendelkeznek a kritikus gondolkodási képességekkel és az elemzési kerettel ahhoz, hogy nehéz üzleti döntéseket hozzanak, amelyek több választókerületet is érintenek. A kurzus alapképzéssel (MQF 6. szint) és legalább 3 éves szakmai gyakorlattal rendelkező személyeknek szól.
A kurzus szigorú üzleti oktatást nyújt, amely szilárd alapokon nyugszik az üzleti élet funkcionális területein, elemzési és kritikai gondolkodási készségekkel kiegészítve. A tanterv alapozó ismeretekre épít a jelenlegi kutatás eredményeivel, ami a multidiszciplináris perspektívához vezet, amely egy sikeres vállalkozás vezetéséhez a globális gazdaságban szükséges.
Tudás
A végzett hallgatók a következő területeken szereznek ismereteket, amelyek egy üzleti vagy nonprofit szervezet vezetéséhez szükségesek:
- Könyvelés
- Üzleti jog
- Közgazdaságtan
- Pénzügy
- Menedzsment
- Marketing
- Operations Management
- Kutatási módszerek
- Statisztika
Készségek
A végzett hallgatók a következő készségeket fejlesztik, amelyeket a vállalkozás vezetésében használnak:
- Értékelje a stratégiákat és a taktikákat
- Válasszon stratégiát és taktikát
- A versenyveszély azonosítása.
- Határozza meg a vállalkozásra gyakorolt külső hatásokat.
- A költségvetés-tervezés és a döntéshozatal szempontjából releváns információk azonosítása
- Alkalmazzon megfelelő statisztikai technikákat az üzleti adatokra a döntések meghozatala érdekében.
- Bizonyítani kell a makroökonómia alapvető fogalmainak megértését, beleértve, de nem kizárólagosan a pénzügyi rendszereket, az üzleti ciklusokat, a munkaerőpiacokat, a monetáris és fiskális politikát
- Mutassa be a mikroökonómia olyan alapvető fogalmait, mint a kínálat és a kereslet, a rugalmasság, a hasznosság, a verseny formái és a piaci hatékonyság
- Mutassa be a pénzáramlások, a nettó jelenérték és a tőkepiacok megértését.
- Mutassa be az üzleti élettel kapcsolatos jogi kérdések megértését, beleértve a szerződéseket, a felelősséget, a csalást és a vitarendezést.
- Mutassa be a különböző kutatási megközelítések előnyeit, hátrányait és megvalósíthatóságát.
- Mutassa be a költségelszámolás és a költséggazdálkodás különböző megközelítéseinek megértését.
- Használja fel a kutatási eredményeket új stratégiák és taktikák kidolgozására.
- Kutatási tanulmányok tervezése, végrehajtása és értékelése.
- Tervezze meg a megfelelő működési stratégiákat és megközelítéseket az ellátási lánc kezeléséhez
- Értelmezze a pénzügyi számvitel eszközeit, például a mérlegeket és az eredménykimutatásokat, hogy felmérje a cég pénzügyi helyzetét.
- Számítsa ki a pénzáramlásokat.
- Becsülje meg a keresletet.
- Becsülje meg a piac méretét.
- Számítsa ki a befektetés megtérülését.
- Számítsa ki a nettó jelenértéket.
- Azonosítsa az akadályokat az ellátási láncban.
- Azonosítsa a cég legértékesebb ügyfeleit.
- Elemezze a vállalat versenykörnyezetét, hogy azonosítsa a növekedési stratégiákat
- Stratégiai tervek és megvalósításuk eszközeinek kidolgozása.
- Értékelje az alkalmazottak teljesítményét.
Kompetenciák
A végzettek a következő kompetenciákat fejlesztik:
- Hozzon létre innovatív megoldásokat összetett üzleti problémákra.
- Legyen felelős az üzleti eredményeket befolyásoló tevékenységekért, beleértve, de nem kizárólagosan a pénzügyi irányítást és jelentéskészítést, a stratégia kidolgozását és végrehajtását, a műveleteket, a marketinget és az alkalmazottak menedzsmentjét.
- Hozz elfogulatlan döntéseket, amelyeket adatok támasztanak alá, nem pedig megérzések.
- Tartsa be a szakmai szabványokat és törvényeket, és tanúsítsa a legmagasabb szintű üzleti és szakmai etikát.
- Olyan üzleti terveket készítsen, amelyek értéket teremtenek a cég és érdekelt felei számára.
Karrierlehetőségek
- Marketing igazgató egy világméretű kiskereskedelmi láncnál.
- Vezető üzleti stratéga egy multinacionális vállalatnál.
- Nyereségelemző a feltörekvő vállalkozások számára.
Tanterv
Szállítási mód és értékelések
Az értékelési módszerek és szabályzatok modulonként változnak. Általában az alapozó és az alapmodulokat írásbeli vizsgákkal és házi feladatokkal értékelik. A haladó modulok értékelése írásbeli vizsgákkal, házi feladatokkal és esettanulmányokkal történik.
Az MBA 3 féléves teljes munkaidős tanfolyamot és egy negyedik félévet foglal magában, amelyben egy jelentős független kutatási projekt fejeződik be.
2 éves diplomaterv vázlata
1. év
I. félév
- FIN 510 Pénzügyi számvitel
- FIN 520 Közgazdaságtan vezetőknek
- MGT 550 Szervezetelmélet
- MGT 560 Marketing Menedzsment
félév II
- FIN 530 Vezetői számvitel
- MGT 610 Kutatási módszerek az üzleti életben
- MGT 520 Stratégiai Menedzsment
- MGT 501 Üzleti statisztika
2. év
I. félév
- MGT 510 Üzleti jog
- MGT 530 Pénzügyi Menedzsment
- MGT 540 Operations Management
- FIN 540 Pénz és bankügy
félév II
- MGT 620 kutatási projekt
Belépők
Program tandíj
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MBA
- Online
Aros Mini MBA
- Copenhagen, Dánia
ABA Mini MBA
- Copenhagen, Dánia