
Master of Business Administration and Spanish
Madrid, Spanyolország
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol, Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
23 Sep 2025
TANDÍJ
EUR 9200
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A Master of Business Administration és a spanyol egy átfogó, akkreditált program, amelynek célja a fejlett menedzsment készségek fejlesztése, miközben folyékonyan beszél spanyolul a madridi év során. Ezt a programot a jövőbeni üzleti vezetők számára fejlesztették ki, és az iparági szakértők aprólékosan felépítették, hogy felvértezzék Önt azzal a stratégiai, pénzügyi és vezetői érzékkel, amelyre szükség van ahhoz, hogy kitűnjön a mai versenyképes globális üzleti környezetben, egyedülálló hangsúlyt fektetve a spanyol nyelvű piacokon való navigálásra.
Ez a program a napi szintű, elmélyült spanyol nyelvórákat helyezi előtérbe egész évben. A tanfolyamot professzionális folyékony spanyol nyelvtudással fejezed be.
- Stratégiai tervezés
- Pénzügyi elemzés
- Marketing stratégiák
- Tárgyalás
- Vezetés
- Tehetséggondozás
- Operációkezelés
- Adatelemzés
- Spanyol nyelv
Ideális Diákok
Megfelelően illeszkedünk a jövődhöz?
- Diplomás vagy, aki a nemzetközi digitális marketing területére szeretne belépni?
- Szívesen dolgozna magabiztosan spanyol nyelven karrierje során?
Belépők
Tanterv
A program tartalmi elemei
- Üzleti menedzsment alapjai: Szerezzen erős alapot a szervezeti felépítésben és tervezésben, a stratégiai tervezésben és a döntéshozatali folyamatokban. Tanulja meg értékelni az üzleti környezetet olyan eszközök segítségével, mint a SWOT és a PESTEL elemzések hatékony üzleti stratégiák kidolgozása érdekében.
- Pénzügyi elemzés és tervezés: Sajátítsa el a pénzügyi elszámolás, a költségvetés és a pénzügyi előrejelzés alapelveit. Fejleszteni kell a pénzügyi kimutatások elemzésének és a szervezet pénzügyi állapotának felmérésének képességét a megalapozott döntéshozatal és a hosszú távú pénzügyi tervezés támogatása érdekében.
- Marketingstratégiák: Tanuljon meg hatékony marketingstratégiákat tervezni és megvalósítani, beleértve a digitális és közösségi média marketinget, a márkamenedzsmentet és a piaci pozicionálást. Alkalmazza ezeket a stratégiákat a márka láthatóságának és elkötelezettségének növelésére.
- Műveletek és ellátási lánc menedzsment: Átfogó működési tervek kidolgozása és folyamatfejlesztési stratégiák végrehajtása. Tanulja meg hatékonyan kezelni az ellátási láncokat a teljes minőségirányítási (TQM) elvek és más minőségirányítási technikák használatával.
- Humánerőforrás és tehetséggondozás: Ismerje meg a tehetségmegtartási stratégiákat, a vezetésfejlesztést és a konfliktusmegoldási technikákat. Tanuljon meg pozitív vállalati kultúrát ápolni és csapatokat irányítani a szervezeti siker elérése érdekében.
- Vezetés és vállalati kultúra: Fejleszd vezetői készségeidet, és tanulj meg erős szervezeti kultúra kialakítását. Összpontosítson az érzelmi intelligenciára, a konfliktusok megoldására és az alkalmazottak elkötelezettségére, hogy kiválóan teljesítő csapatokat építsen fel.
- AI az üzleti menedzsmentben: Fedezze fel az AI üzleti környezetben való alkalmazásait, az adatelemzéstől és automatizálástól a döntéshozatalig. Értékelje az AI etikai vonatkozásait és jövőbeli trendjeit az üzleti életben.
- Fenntarthatóság és üzleti etika: Integrálja a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) elveit és a fenntartható üzleti gyakorlatokat a stratégiai tervezésbe. Erős etikai alapot kell kialakítani a döntéshozatalhoz összetett üzleti forgatókönyvekben.
Program tandíj
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét, hogy sikeres legyen az üzleti iskolában a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.