Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
Duke University Trinity College of Arts and Sciences

Duke University Trinity College of Arts and Sciences

Duke University Trinity College of Arts and Sciences

Bevezetés

A Duke ideális a posztgraduális oktatáshoz, ha kevés felsőbb szintű hallgató dolgozik szorosan együtt a megbecsült tudósokkal. A Duke-ban végzett felsőfokú tanulmányokat a maximális személyes figyelem határozza meg; kisebb, jobban bevonó osztályok; rugalmas tanulmányi programok, amelyek célja a hallgatók egyéni igényeinek és érdekeinek kielégítése; és gazdagabb, interdiszciplináris ösztöndíjlehetőségek.

A Graduate School felügyeli a 80 plusz Ph.D. és a Duke mesterképzései. Az iskola számos forrást kínál, amelyek fokozzák a végzős hallgatók tapasztalatait, támogatják a hallgatók igényeit, nagyobb támogatási közösséget nyújtanak a tanszékeiken és programjaikon kívüli hallgatóknak, és olyan irányelveket határoznak meg, amelyek biztosítják a hallgatók magas színvonalú oktatási tapasztalatszerzését.

Diplomás képzés a Duke-nál

A Duke-nál elkötelezettek vagyunk annak érdekében, hogy a posztgraduális programjaink mérsékelt legyenek. Körülbelül 2500 doktorandusz és 1000 kutató mesterképzési hallgató vesz részt több mint 80 tanszéken és programon, több mint 1300 diplomával rendelkező oktatóval. Tanszékeink és programjaink kicsi, privát környezete segíti a végzős hallgatókat és az oktatókat egy különleges partnerség kiépítésében, amelyet intim kollégialitás és közös cél jellemez.

A Duke-ban végzett diplomás oktatás jellemzője a mély, speciális ismeretek gazdag keveréke egy tanulmányi területen, amely metszi más területek határait. A multidiszciplináris megközelítéseket kulcsfontosságúnak tekintik a felfedezés és az ismeretek előállítása szempontjából. Az oktatók és a végzős hallgatók együttműködő kutatási és tanulmányi csoportjai sok egyetemi környezetben egyesítik a problémákat és a témákat, amelyek túlmutatnak az egyes tanszékek és programok határain.

Az együttműködés nem áll meg az egyetem határainál. A kutatási háromszögben való elhelyezkedésének köszönhetően a herceg szoros kapcsolatban áll más jelentős egyetemekkel, valamint állami és magánintézményekkel és cégekkel. Ezeknek a közösségeknek a megismerése szerves részét képezi a herceg diplomás tapasztalatainak, mind tudományos, mind kulturális szempontból.

A Duke környezetben gyarapodó végzős hallgatók kreatívak, merészek és nem hajlandók elfogadni az elhasználódott válaszokat. Ha ez úgy hangzik, mint te, akkor nézd meg programjainkat, és nézd meg, mit kínálunk.

A Doktori Iskola szerepe

A végzős hallgatók minden akadémiai közösségben szükséges kovászok. A Duke University Graduate Schoolban az egyetem erőforrásainak legjobb alkalmazásának tekintik az oktatók és a végzős hallgatók ösztönzését az innovációra, a felfedezésre és a hagyományok megtámadására.

A Graduate School átfogó küldetése, hogy kutatási alapú posztgraduális képzést nyújtson, amely segíti a hallgatókat az analitikai készségek elsajátításában, hogy a legkülönbözőbb szakmákban jövőbeli vezetők legyenek. Bár sok diplomásunk belép az egyetemre, az itt megszerzett oktatást minden olyan munkára alkalmazni kívánják, amely új ismeretek felfedezésével, kreatív alkalmazásával és oktatásával jár.

Ezenkívül a Graduate School nagyrészt létezik, hogy támogassa a tudás határai iránt érdeklődő kar kutatási és oktatási misszióit, és ezzel támogassa az egyetem egész területén az ösztöndíj elsőbbségét.

A Graduate School számos más szerepet is ellát:

Biztosítson minőségellenőrzést a Duke-ban végzett diplomás oktatás minden vonatkozásában, és dolgozzon ki olyan politikákat és szabványokat, amelyek meghatározzák a jó gyakorlatot az összes posztgraduális programban, a tananyag magas színvonalát és a hallgatói kiválasztás kiválóságát.

Javítsuk programjaink minőségét különféle mechanizmusok révén, ideértve a legjobb és legkülönfélébb hallgatók felvételéhez szükséges források biztosítását, a programok rendszeres felülvizsgálatát, valamint különös figyelmet fordítva a sokszínűség és az intellektuális kollegialitás előmozdítására minden egyes programunkban. Rendszeresen figyelünk azokra a speciális igényekre és kérdésekre, amelyek a nemzetközi hallgatókra, nem korlátozódva korlátozódnak a nemzetközi hallgatókra, az alulreprezentált csoportok hallgatóira és bizonyos tudományterületek nőkjére. A Graduate School emellett fontos szerepet vállal az integritás előmozdításában a kutatás és az ösztöndíj terén az etikai kutatási kurzusok révén.

Elsődleges szószólóként szolgál annak érdekében, hogy a végzős hallgatók hallgatói legyenek, így minden olyan szolgáltatói szerepet, amelyet az egyetemen anyagi támogatás megszerzése érdekében töltenek be, másodlagosnak tekintik, mivel időre és megfelelő forrásokra van szükségük a posztgraduális tanulmányok folytatásához. A Graduate School keményen dolgozik azon pénzügyi és szellemi erőforrások megtalálása érdekében, amelyek lehetővé teszik a hallgatók számára, hogy időben elvégezzék diplomájukat.

Aktív szerepet kell vállalnia a végzős hallgatói élet minden aspektusának támogatásában, beleértve azokat is, amelyek nem éppen tudományos jellegűek. Tudomásul vesszük, hogy a hallgató általános életképének minősége a felsőoktatásban kritikus fontosságú a diplomás képzés sikeres elvégzése és az egész életen át tartó munka szempontjából, amely jól kihasználhatja ezt a képzést. A Doktori Iskola hallgatói csoportokkal és támogató irodákkal dolgozik, hogy elősegítse a végzős hallgatók érdekeit olyan területeken, mint a pénzügyi támogatás, az egészségügy, a tanácsadás és a gyermekgondozás. A Doktori Iskola szakmai fejlődési lehetőségeket is kínál a tudományos és nem akadémiai karrierlehetőségek feltárására a diplomás diplomások számára.

Helyszínek

  • Durham

    Durham, Amerikai Egyesült Államok

    Programok

      Az intézmény a következőket is kínálja:

      Kérdések