MBA Nemzetközi Menedzsment - Adatvezérelt marketing
Reutlingen, Németország
IDŐTARTAM
3 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 9600
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A Reutlingeni Egyetem ESB MBA-ja az elméleti ismeretek és a gyakorlati készségek lenyűgöző keverékét kínálja a jövő marketingvezetőinek felkészítéséhez. A diákok a témák széles skáláját tanítják a digitális marketing alapjaitól a mesterséges intelligencia alkalmazásaiig interaktív oktatási módszereken, projekt-együttműködésen és valós esettanulmányokon keresztül. Ez magában foglalja a statisztikai elemzés terén szerzett szakértelem megszerzését a problémák megértéséhez, konkrét adatvezérelt megoldások kidolgozását és az érdekelt felekkel való hatékony kommunikáció lehetővé tételét. Az MBA végzettségűeknek nem lesz gondjuk az összetett marketing kihívásokkal való megbirkózásban azáltal, hogy adatvezérelt marketinget alkalmaznak a megalapozott döntések meghozatalára és az etikai gyakorlatok előmozdítására.
Képtár
Ideális Diákok
Valamennyi tudományterületen végzett hallgatók beiratkozhatnak, ha az alapképzés befejezése után legalább két éves szakmai gyakorlattal rendelkeznek. A mérnöki, természettudományi vagy bölcsész szakon végzettek diplomás képesítést szereznek karrierlehetőségeik javítása érdekében.
Belépők
Tanterv
ECTS: 90
Tízből négy szakterület
Alapmodulok: 1. félév/ téli félév (októbertől februárig)
- Üzlet a számokban: számvitel és pénzügy
- A kereslet és a kínálat kezelése
- A jövő stratégiája
- Az emberek és a kultúra menedzselése
- A menedzsment jogi keretei
- Német 1 / Üzleti nyelv 1
- Német 2 / Üzleti nyelv 2
- Üzleti kutatási módszerek
- Vállalati elhelyezés és projekt jelentés
- Mesterdolgozat
Választható tárgyak: 2. félév/ nyári félév (márciustól júliusig)
- Lean Enterprise Management
- Határokon átívelő tárgyalások
- Nemzetközi értékesítés menedzsment
- Adat-alapú marketing
- A sokszínűség, egyenlőség és befogadás (DEI) mint szervezeti hajtóerő kihasználása
- Adatanalitika és döntéshozatal
- Fenntarthatósági dinamika
- Szervezeti és üzleti átalakítás
- Üzleti modellek a körforgásos gazdasághoz
- Stratégia létrehozása és végrehajtása
Cégen belüli projekt: Nyári szünet/ félév 3/ téli félév (augusztustól novemberig)
Kötelező modul
- Stratégia és Vállalkozás
- A kereslet és a kínálat kezelése
- Gazdasági és jogi kormányzás
- Könyvelés és pénzügy
- Szervezeti működés
választási
- Nemzetközi technológiai menedzsment
- Nemzetközi marketing és értékesítés
- Nemzetközi stratégia és vállalatfejlesztés
- Tízből négy szakterület
Mesterdolgozat: 3. félév/ téli félév (novembertől februárig)