Executive Marketing marketing
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 1 891 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* legfeljebb 35 részlet 1 891,88 BRL + 1 részlet 2 083,21 BRL
Bevezetés
A kurzus célja a vállalkozói üzletvezetés innovatív koncepcióinak megvitatása a marketing területre helyezve a hangsúlyt, olyan szakember képzése, aki képes vezetni és alkalmazni a tudást kedvezőtlen forgatókönyvekben, aki képes megbirkózni a kihívásokkal teli helyzetekkel és magabiztosabbá tenni. döntéseket. A célok között szerepel a vállalkozói attitűd kialakítása, a marketing- és üzletvezetési kritikai szemlélet ébredése, a piacra és az üzleti etikára és felelősségre összpontosító filozófiával összeegyeztethető vezetői attitűdök kialakításának ösztönzése.
Tanterv
mit fog tanulni
- Pénzügy alapjai (távoktatás)
- Stratégiai marketing
- Vállalkozói gondolkodásmód és üzleti stratégiák
- Marketing kutatás
- A marketingre alkalmazott néprajz
- Versenyképes intelligencia
- Gazdasági forgatókönyvek felépítése
- Statisztikai modellezés és üzleti intelligencia
- Fogyasztói betekintés
- Márkaépítés
- Termék és innováció
- Tárgyalás és konfliktuskezelés
- Csatornakezelés
- Kommunikáció és digitális marketing
- Stratégiai műveletek irányítása
- Vállalatirányítás
- Személyes tervezés és önfejlesztés
- Elszámoltatható marketing
- Szervezeti magatartás és csapatvezetés
- Vezetés és változásmenedzsment
- Marketingre alkalmazott pénzügyi menedzsment
- Vállalati fenntarthatósági stratégia és ESG
- Multidiszciplináris integratív projekt
Az órákat az ESPM diplomás campusán tartják, és más helyszíneken is taníthatók, a professzor előre ütemezve. A kurzusprogramban megjelölt EAD tudományágak a személyes tudományágakkal párhuzamosan és a kurzus kezdeti szakaszában zajlanak.
A program eredménye
A cél a vállalkozói üzletvezetés innovatív koncepcióinak megvitatása a marketing területre helyezve a hangsúlyt, olyan szakember képzése, aki képes vezetni és alkalmazni a tudást kedvezőtlen forgatókönyvekben, aki képes megbirkózni a kihívásokkal teli helyzetekkel és határozottabb döntéseket hozni. A célok között szerepel a vállalkozói attitűd kialakítása, valamint a marketing- és üzletvezetési kritikai szemlélet felébresztése, a piac- és üzleti etika és felelősségvállalás filozófiájával összeegyeztethető vezetői attitűdök kialakításának ösztönzése.
Képtár
Ideális Diákok
akinek szánják
Olyan, több mint 5 éves vezetői tapasztalattal rendelkező szakembereknek szól, a képzés legkülönfélébb területeiről, akik karrierjükben tovább kívánnak fejlődni az üzleti adminisztráció és a marketing főbb kortárs koncepcióinak vezetői képességeinek fejlesztésén keresztül.