Marketing Menedzsment MBA - UCAM, Spanyolország
Sharjah, Egyesült Arab Emírségek
IDŐTARTAM
12 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
AED 32 000 / per course
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
Bevezetés
A mai piacon a marketing osztály fontos szerepet játszik a termékek és márkák menedzselésében és az ügyfelek elérésében, azon túl, hogy segíti a kutatócsoportot vagy a termékcsapatot a futurisztikus termékek tervezésében. A marketingmenedzsment a termékek vagy szolgáltatások, a reklámozás, a promóciók és az értékesítés stratégiáinak és tervezésének folyamata a kívánt vásárlói szegmensek elérése érdekében.
A marketingmenedzser felelős a márkaauditért, a marketingstratégiáért, a megvalósításért és tervezésért, a marketing projektmenedzsmentért, a nemzetközi marketingért és az ügyfélkapcsolatok kezeléséért. A Marketing Menedzsment (MM) szakirány a nemzetközi marketing, az ügyfélszegmentáció, az ügyfélkapcsolat-menedzsment, a márkamenedzsment, a termékbevezetés, a marketingterv kidolgozása, a marketingkommunikáció, a termékbevezetés és -menedzsment, a piacra lépési stratégiák és a disztribúció moduljait fedi le. A program a termékstratégiákkal és árképzéssel foglalkozó modulokra is kiterjed.
Az egyéves online MBA (Master of Business Administration) marketingmenedzsmentben egy átfogó program azoknak a marketingszakembereknek, akik nagy karriert várnak a marketing területén. A program befejezése után a hallgatók a Cambridge International Qualifications (Egyesült Királyság) marketingmenedzsment szakán szerzett posztgraduális oklevelet és az UCAM Católica Universidad Católica de Murcia-i MBA Marketing Menedzsment diplomát kapják.
A marketingmenedzsment MBA-re beiratkozó hallgatók a nemzetközi humánerőforrás, a stratégiai változásmenedzsment, a stratégiai menedzsment és a vezetés, valamint a műveletirányítás alapmoduljait, valamint a nemzetközi marketingmenedzsment, a marketingmenedzsment és a 21. századi globalizáció speciális moduljait végzik el az első részben. A második részben a hallgatók a Társadalmi – Gazdasági – Jogi Környezet modult és egy szakdolgozati munkát végeznek.
Az UCAM-ról
Az 1996-ban alapított Universidad Católica de Murcia, az UCAM az egyik teljesen akkreditált, leggyorsabban növekvő egyetem az európai régióban. A spanyolországi Murciában található, az Egyesült Arab Emírségekben, Indonéziában és Szingapúrban oktatási központokkal rendelkező UCAM több mint 163 tanfolyamot kínál, beleértve az üzleti adminisztrációt, az egészségügyet, a számítástechnikát, a sportmenedzsmentet és a mérnöki képzést. Az egyetem több mint 360 nemzetközi egyetemmel áll stratégiai partnerségben, köztük a Stanford Egyetemmel, a Szingapúri Nemzeti Egyetemmel és a Nemzeti Technológiai Egyetemmel. Az UCAM az Erasmus Mundus és az Universia tagja is. Az UCAM E-MBA program a régió 10 legjobbja közé tartozik, és az egyetemnek jelenleg több mint 21 000 aktív hallgatója van. Az UCAM akkreditált és díjazott MBA program általános menedzsmentből, MBA üzleti elemzésből, MBA működési és projektmenedzsmentből, MBA egészségügyi és biztonsági vezetésből, MBA globális banki és pénzügyekből, MBA agilis ellátási lánc menedzsmentből, MBA globális egészségügyi menedzsmentből, MBA Energia és Fenntarthatóság, MBA számvitel és pénzügy és MBA marketing menedzsment szakon.
Belépők
Tanterv
Az A rész hat modulból áll, amelyek közül négy modul az alapmodul, kettő pedig speciális modul. A hat modult hat hónap alatt szállítják le. Minden tanuló, aki teljesíti az A részt, 40 európai kreditátviteli rendszert (ECTS) ér el, ami 120 brit kreditnek felel meg.
A B rész egy kötelező modulból és egy szakdolgozatból áll. A B. rész hat hónapos időtartamú. Minden tanuló, aki teljesíti az A és B részt, megkapja a számviteli és pénzügyi MBA diplomát az UCAM Spanyolországban, és 60 ECTS-t ér el, ami 180 brit kreditnek felel meg.
Programvázlat - A. rész
- Nemzetközi emberi erőforrás menedzsment
- Stratégiai változások menedzsmentje
- Stratégiai menedzsment és vezetés
- Operációkezelés
- Vezetői számvitel és pénzügyi irányítás
- Pénzügyi kockázatkezelés
Programvázlat - B rész
- Társadalmi – Gazdasági – Jogi környezet
- Kutatási módszerek és disszertáció
Specializációs Pathway
Marketingmenedzsment MBA: Ezt Pathway azoknak a tanulóknak tervezték, akik a marketingmenedzsmentre kívánnak szakosodni.
modulok
- Nemzetközi marketing menedzsment
- Fogyasztói magatartás és marketing csatornák
Feladat és értékelés
Az UCAM – Exeed College egy feladatalapú értékelési megközelítést követ, és a hallgatónak minden modul után feladatot kell benyújtania.
A program eredménye
Amit Exeed College mesterszakos hallgatójaként kaphat
- Szakterületének mélyreható ismerete
- Megnövekedett lehetőségek
- Magasabb kereseti lehetőség
- Hírnév és hitelesség
- Jobb hálózati készségek
- Versenyképes marad