MesterképzésPhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Exeed College Marketing Menedzsment MBA - UCAM, Spanyolország
Exeed College

Marketing Menedzsment MBA - UCAM, Spanyolország

Sharjah, Egyesült Arab Emírségek

12 Months

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

AED 32 000 / per course

Távoktatás

Bevezetés

A mai piacon a marketing osztály fontos szerepet játszik a termékek és márkák menedzselésében és az ügyfelek elérésében, azon túl, hogy segíti a kutatócsoportot vagy a termékcsapatot a futurisztikus termékek tervezésében. A marketingmenedzsment a termékek vagy szolgáltatások, a reklámozás, a promóciók és az értékesítés stratégiáinak és tervezésének folyamata a kívánt vásárlói szegmensek elérése érdekében.

A marketingmenedzser felelős a márkaauditért, a marketingstratégiáért, a megvalósításért és tervezésért, a marketing projektmenedzsmentért, a nemzetközi marketingért és az ügyfélkapcsolatok kezeléséért. A Marketing Menedzsment (MM) szakirány a nemzetközi marketing, az ügyfélszegmentáció, az ügyfélkapcsolat-menedzsment, a márkamenedzsment, a termékbevezetés, a marketingterv kidolgozása, a marketingkommunikáció, a termékbevezetés és -menedzsment, a piacra lépési stratégiák és a disztribúció moduljait fedi le. A program a termékstratégiákkal és árképzéssel foglalkozó modulokra is kiterjed.

Az egyéves online MBA (Master of Business Administration) marketingmenedzsmentben egy átfogó program azoknak a marketingszakembereknek, akik nagy karriert várnak a marketing területén. A program befejezése után a hallgatók a Cambridge International Qualifications (Egyesült Királyság) marketingmenedzsment szakán szerzett posztgraduális oklevelet és az UCAM Católica Universidad Católica de Murcia-i MBA Marketing Menedzsment diplomát kapják.

A marketingmenedzsment MBA-re beiratkozó hallgatók a nemzetközi humánerőforrás, a stratégiai változásmenedzsment, a stratégiai menedzsment és a vezetés, valamint a műveletirányítás alapmoduljait, valamint a nemzetközi marketingmenedzsment, a marketingmenedzsment és a 21. századi globalizáció speciális moduljait végzik el az első részben. A második részben a hallgatók a Társadalmi – Gazdasági – Jogi Környezet modult és egy szakdolgozati munkát végeznek.

Az UCAM-ról

Az 1996-ban alapított Universidad Católica de Murcia, az UCAM az egyik teljesen akkreditált, leggyorsabban növekvő egyetem az európai régióban. A spanyolországi Murciában található, az Egyesült Arab Emírségekben, Indonéziában és Szingapúrban oktatási központokkal rendelkező UCAM több mint 163 tanfolyamot kínál, beleértve az üzleti adminisztrációt, az egészségügyet, a számítástechnikát, a sportmenedzsmentet és a mérnöki képzést. Az egyetem több mint 360 nemzetközi egyetemmel áll stratégiai partnerségben, köztük a Stanford Egyetemmel, a Szingapúri Nemzeti Egyetemmel és a Nemzeti Technológiai Egyetemmel. Az UCAM az Erasmus Mundus és az Universia tagja is. Az UCAM E-MBA program a régió 10 legjobbja közé tartozik, és az egyetemnek jelenleg több mint 21 000 aktív hallgatója van. Az UCAM akkreditált és díjazott MBA program általános menedzsmentből, MBA üzleti elemzésből, MBA működési és projektmenedzsmentből, MBA egészségügyi és biztonsági vezetésből, MBA globális banki és pénzügyekből, MBA agilis ellátási lánc menedzsmentből, MBA globális egészségügyi menedzsmentből, MBA Energia és Fenntarthatóság, MBA számvitel és pénzügy és MBA marketing menedzsment szakon.

Bővebb információ az intézmény honlapján olvasható

Belépők

Tanterv

A program eredménye

Program tandíj

Az Iskoláról

Kérdések