MBA luxus márka menedzsment
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 16 800 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* teljes idő
Bevezetés
Ez az innovatív MBA program a képzett menedzserek iránti növekvő keresletre válaszol a luxusmárka -menedzsment stratégiák és eszközök alapos megértésével.
A program az MBA luxusmárka -marketing sikerére épül, és továbbra is kiemelkedő platformot nyújt a globális luxuspiac fejlődésének feltárásához.
Az MBA luxusmárka -menedzsment program célja, hogy a megfelelő vezetői tapasztalattal rendelkező jelölteket speciális speciális ismeretekkel és készségekkel lássa el, hogy karrierjük következő szintjére léphessen.
A program kialakítása segíteni fog a hallgatóknak abban, hogy mélyen megértsék a menedzsment összetettségét a luxusszervezetek keretében, különösen akkor, ha a luxuspiacok továbbra is versenyképesebbé és többdimenziósvá válnak, és a luxusfogyasztók polarizálódnak.
A program során nagy hangsúlyt fektetnek az adatok gyűjtésére és elemzésére, hogy támogassák a komplex döntéshozatalt. A diákok fejlesztik az elemzési készségeket, amelyek szükségesek a luxusszektort érintő kérdések széles körének vizsgálatához és a kreatív megoldások megteremtésének képességéhez. Az aktív tapasztalati tanulás lehetővé teszi a diákok számára, hogy fejlesszék a stratégiai gondolkodást, a vezetést, az interperszonális és csoportos készségeket, valamint mélyebb vállalkozói szemléletet alakítsanak ki. A problémamegoldó képességeket is fejlesztik esettanulmányok, üzleti játékok és élő rövidnadrág-projekt révén, amelyet vezető luxusszervezetekkel közösen hoztak létre.
A luxusmárkák továbbra is sikeresek lesznek a hitelesség, az exkluzivitás és a kivitelezés kulcsfontosságú elemei révén, ma azonban ezeket egyensúlyban kell tartani a 24/7 hozzáféréssel és azonnali hatállyal, és tükrözniük kell a digitális technológiák fejlődését és a fogyasztók növekvő erejét. Az MBA luxusmárka-menedzsment azt vizsgálja, hogy a luxusmárkáknak hogyan kell innovatív módszereket találniuk a ritkaság és a globális terjeszkedés közötti klasszikus kompromisszum kezelésére.
Belépők
Tanterv
Alapmodulok
Luxusperspektívák és gyakorlat
Úgy tervezték, hogy kritikusan értékelje a luxus koncepció összetettségét és a globális luxusszektor fejlődését. A hallgatók elemzik, hogyan alakulnak a luxusértékről alkotott felfogások a különböző termék/piaci kontextusokban, és megvizsgálják, hogy az egyéni fogyasztók jellemzői, társadalmi dinamikája és a márkával kapcsolatos tényezők hogyan befolyásolják a luxustermékek és -szolgáltatások vásárlására vonatkozó döntéseket.
Pénzügy és vagyonkezelés
Fejleszti a modern vagyonkezelés kritikus tudatosságát, és a hallgatók korábbi pénzügyi menedzsment elveivel és technikáival való expozíciójára épít. A modul a vagyonkezelés mindhárom fő szempontjára összpontosít, amelyek a következők: vagyonteremtés, vagyonmegőrzés és vagyontranszfer.
Luxusforgalmazás és -kiskereskedelem
Kritikus elemzést nyújt a luxuscikkek és -szolgáltatások kiskereskedelmével és forgalmazásával kapcsolatos menedzsment trendekről és fejleményekről. Figyelembe veszik a luxus kiskereskedelmi élmény dimenzióit – különös hangsúlyt fektetve a megkülönböztető előnyök megteremtésére az üzlet arculatának kialakítása és az ügyfélszolgálat révén.
Stratégia Vezetés és társadalmi felelősségvállalás
Lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy kritikusan elemezzék a vezetők szerepét a luxusszektorban működő szervezeteken belüli stratégia kialakításában, végrehajtásában és értékelésében. A hallgatókat arra ösztönzik, hogy gondolkodjanak el a vezetés fontosságán a szervezeteken belüli stratégiai képességek fejlesztésében, védelmében és kiaknázásában. A modul célja, hogy segítse a hallgatókat, hogy jelentős vezető szerepet töltsenek be jövőbeli karrierjük során a luxusszektorban.
Stratégiai márkamenedzsment
Feltárja a termék jellegét és szerepét a márkamegjelenítés és a luxuságazatok széles skálájában szerzett tapasztalatok szemszögéből. Kiemeli a hatékony márkamenedzsment fontosságát a luxuscikkek és -szolgáltatások szektorában a relatív irodalom részletes áttekintésével, kontextuális példákkal alátámasztva.
A márkamenedzsment jogi vonatkozásai
A jog niche-aspektusaira összpontosít és kontextusba helyezi, hogy elérhető legyen azok számára, akik nem rendelkeznek előzetesen a szellemi tulajdonjoggal vagy szabályozással kapcsolatos jogi tanulmányokkal. Alapot ad a kritikus, elemző és jogilag kreatív gondolkodáshoz, miközben feltárja a védjegyekkel, domain nevekkel, átruházásokkal, formatervezési jogokkal, szabadalmi jogokkal, szerzői jogokkal és a reklámszabványokkal kapcsolatos jogi kérdéseket.
Kutatási projekt: Tervezés és módszerek
Bemutatja a hallgatókat a kutatási megközelítésekhez és az időgazdálkodási készségekhez, amelyek elengedhetetlenek kutatási projektjükhöz. A modul alapvető ismereteket nyújt a kutatástervezésről a kulcsfontosságú területeken, és kritikus perspektívát fogad el az alternatív kutatási modellek összehasonlításában és szembeállításában.
Értekezés
A program utolsó eleme a disszertáció, amely lehetőséget biztosít egy eredeti kutatás megtervezésére és elvégzésére a luxusmárkamarketing egy szelektív területén. A kutatás részeként a hallgatóknak lehetőségük nyílik a korábban tanított modulokban bevezetett elméletek, fogalmak, elméletek és keretrendszerek alkalmazására. A disszertáció 3 formája lehet: Alkalmazott Kutatási Projekt, Vizsgálati Projekt vagy Üzleti Tanácsadó Projekt.
Tanítás és tanulás
Az MBA luxusmárkamenedzsmentet tanuló hallgatók egy kis létszámú és koncentrált osztály részét képezik, ahol helyi és nemzetközi hallgatók osztoznak a menedzsment szakértelmében, és részesülnek világszínvonalú professzorok tanításából, kutatási és szakmai tapasztalattal, valamint szoros kapcsolatokkal az iparral.
A sokszínűség és az egyén által az osztályba hozott tapasztalat az MBA egyik fő erőssége GCU London -ban. A program célja, hogy elősegítse az informális kortárstámogatást és a tudásmegosztási hálózatokat, segítve őket abban, hogy hatékony, független, egész életen át tartó tanulókká váljanak. Nemzetközi akadémikusok Franciaországból, Spanyolországból, Olaszországból, Tajvanból, Kínából és az Egyesült Államokból látogattak el ide GCU London , hogy betekintést nyerjenek tanításunkba.
Karrierlehetőségek
Diplomás lehetőségek
A korábbi MBA végzettségűek erős karriert építenek a világszerte elismert szervezetekben. Nemzetközi diplomásaink Európában, Indiában, Pakisztánban, Nigériában, Kanadában, Mexikóban, Indonéziában és Kínában helyezkedtek el hazájukban.