Nemzetközi MBA
INSA Business, Marketing & Communication School
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 7 400 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Előadás
Az MBA program megközelítése a különböző üzleti jellegű tantárgyak, fejlesztése vezetői és vezetői készségek mellett a lehetőséget, hogy megszerezzék a gyakorlati munkatapasztalat köszönhetően gyakornoki program, annak érdekében, hogy sikeres vezetői szinten. Arra összpontosít, hogy a gyakorlati szempontjait globális piacok tanítani a diákok a készségek alkalmazandó nemzetközi marketing és globális menedzsment vállalatok.
Célok
- Tanítsd meg etikai elveket, hogy az üzleti valóságot.
- Hogy a hallgató megértse a működését az üzleti világból és szabályozó mechanizmusok a globális piacokon.
- Ismerje meg a legjobb eszközöket, tudást, képességet ahhoz, hogy sikeres vezetői szinten.
Cél
a) diplomások és a szakemberek, akik szeretnék bővíteni a foglalkoztatási távlatokat.
b) A tapasztalt szakemberek, akik meg akarják venni az új feladatok és felelősségek.
c) a vállalatok célja a személyzet képzése.
d) Diplomások Szakképzés és felsőoktatás területén üzleti célja gyakorlati felkészülés adja meg a munkaerő.
Szakmai lehetőségek
- Nemzetközi Marketing igazgató
- Osztályvezető
INSA kínál a lehetőségét, hogy egy szakmai társaságok folyamán.
Tanmenet
- modul - Vállalati politika és általános kezelési stratégia.
2. modul - stratégiák és politikák a Marketing Management.
3. modul - Gazdasági ellenőrzése és optimalizálása az eredmények.
4. modul - Kereskedelmi menedzsment szervezése Networks.
5. modul - vezetési ismeretek: edzés, részvétel, vezetés és szervezés.
6. modul - Gazdasági elemzés a vezetői döntések.
7. modul - Pénzügyi irányítás: vezetés, stratégia és az értékteremtés.
8. modul - Cég Értékelés: fúziók, beszerzés, közös vállalatokat.
9. modul - Globalizáció és piacok nemzetközivé válása. Elemzés.
10. modul - Menedzsment Etikai és Társadalmi Felelősségvállalás.
Modul 11 - Branding, a menedzsment az érték egy márka (know-how).
12. modul - termékmenedzser. Tervezése és megvalósítása a politika és a marketing tervet.
13. modul - értékesítési előrejelzések. Időjárás - Forenet (Expert Systems üzleti előrejelzések).
Modul 14 - Termékek és Branding helymeghatározó stratégia. Globalizáció, új piacokat nyitott.
15. modul - gyártási, minőség, logisztika és forgalmazás a termék.
16. modul - Trade Fair, egyezmények, Kongresszusok.
17. modul - Customer Marketing. Ügyfél hűségprogramok. Ellenőrzése az új csatornákat.
Modul 18 - Marketing ipari cégek és szolgáltatások.
Modul 19 - alkalmazása Marketing 2.0 a cég.
Modul 20 - optimalizálása termék árrések.
Modul 21 - A társadalmi kérdések. Együttműködési és munkaügyi konfliktusok.
Modul 22 - Igazságügyi és Pénzügyi kezelése vezetői tevékenységek.
Modul 23 - a technológiai innováció cégek. Kezelése latba vetve.
Modul 24 - Balanced Scorecard. Tervezése stratégiák.
Modul 25 - Final Project. Stratégiai üzleti tervben.
Assessment System
Az értékelési rendszer alapja a folyamatos értékelését minden blokk tanulmányi keresztül óralátogatást és / vagy vizsgálatra. A hallgató telt minden alany függetlenül. Ezen túlmenően, a hallgató a szerzett extraszűz meghatározott üzleti terv.
Miután sikeresen az értékelést és a minimális részvétel szükséges, a hallgató kap diplomát Nemzetközi MBA INSA Business, Marketing & Communication Iskola.