Keystone logo
IPADE Business School

IPADE Business School

IPADE Business School

Bevezetés

Az IPADE-ről

Az IPADE egy olyan intézmény, amely a tudásteremtésre és -cserére összpontosít. Olyan szervezet vagyunk, amely folyamatosan fejlődik és változik, hogy tükrözze a modern világot.

Programjaink a folyamatosan változó, globalizált világ kihívásaira való válaszadásra összpontosítanak. Az IPADE nem korlátozódik a műszaki szakértelemre vagy egyetlen üzleti területre. Olyan oktatási intézmény vagyunk, amely a tudásra, az igazságra és az alapvető emberközpontúság előmozdítására törekszik az általunk kiképzett üzleti vezetők körében.

Az Esetmódszer és a tanulóközpontú oktatási modell használatával elősegítjük azokat az elemzési, diagnosztikai és tervezési képességeket, amelyek lehetővé teszik a vezetők számára, hogy elgondolkodjanak vállalkozásukon és önmagukon, hogy hatékonyan hozzanak döntéseket és humánusan vezessék szervezeteiket.

IPADE egy pillantással

Történelem

IPADE Business School 1967-ben alakult.

Kar

11 egyetemi tanszékünk részt vesz a résztvevők oktatásában a különböző IPADE programokban.

Alumni

Több mint 37 000 hallgató érettségizett az IPADE tantermekből. Ez egy olyan csoport, amely különböző ágazatokból álló, különböző érdeklődésű üzletemberekből áll, és amelyek IPADE-t kapnak csomópontként; az IPADE számára a diplomások a legfontosabb értéket alkotják.

AkkreditációAz IPADE minősége és konzisztenciája lehetővé tette, hogy három nemzetközi akkreditációt szerezzen, amelyeket a világ legfontosabb üzleti iskolái számára ítélnek oda.Tanácsadó TestületIPADE Business School elősegítette a nemzetközi párbeszédet a világ két legrangosabb üzleti iskolájának bevonásával: a Harvard Business School és az IESE Business School.

Módszertan

Az Esettanulmány segítségével a résztvevők tökéletesítik vezetői készségeiket a valós üzleti problémák felderítésével, elemzésével és diagnosztizálásával.

Az esettanulmányi módszer felhasználja a valódi szervezeti kihívásokon alapuló akadémiai anyagokat (üzleti eseteket) különböző perspektívákból elemezve. Ez a folyamat három szakaszra oszlik: személyes tanulás, csapatmunka és egy plenáris ülés, amelyet egy szakértő professzor vezet.

Az esetek és a kísérő műszaki megjegyzések alapján a résztvevők megszerezzék a szükséges ismereteket az üzleti menedzsment alapjairól. A vendégelőadók és a vendégprofesszorok további kézenfekvő inputokat, szakértelmet és élményt nyújtanak.

1. Személyes tanulmány

A résztvevők személyes tapasztalataikat a vázolt helyzetre használják fel a problémák értékelésére és cselekvési terv elkészítésére.

2. Csapatmunka

A résztvevők csapata egyesíti a személyes és a plenáris elemzést, hogy olyan döntéseket hozzon, mintha a társaság igazgatótanácsa lenne.

3. Plenáris ülés

Az ügyet az egész osztályból származó input segítségével analizálják egy szakértő professzor irányítása alatt.

Szociális munka

Az El Peñón Alapítvány és a Colegio Montefalco két oktatási intézmény a hátrányos helyzetű családok számára, amelyek keleti Morelos államban élnek. Mindkét iskola része az IPADE társadalmi felelősségvállalási kezdeményezéseinek. Az Intézményfejlesztési Osztály összekapcsolja mind a résztvevőket, mind az öregdiákokat az iskolák által támogatott konkrét kezdeményezésekkel, amelyek segítenek a gyermekek, serdülők és családjaik oktatásának támogatásában.

Helyszínek

  • Floresta No. 20 Col. Clavería, Del. Azcapotzalco Mexico City, C.P. 02080, , Mexico City

  • Blvd. Díaz Ordaz No. 100, Col. Privada Sta. María, Monterrey, N.L., C.P. 646550, , Monterrey

Kérdések