MesterképzésPhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Institut Supérieur de Management et Communication MBA a digitális marketingben
Institut Supérieur de Management et Communication

MBA a digitális marketingben

Paris, Franciaország

2 Years

Angol, Francia

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Sep 2025

EUR 5500 / per year *

Az egyetemen

* 8 000 EUR - MBA RNCP címmel és vállalati díjszabással | 11 000 EUR - MBA dupla diplomával ESC Clermont

Bevezetés

A digitális marketing hatékony megközelítést kínál az ügyfelekkel való kapcsolattartásra és interakcióra az olyan online csatornákon keresztül, mint a web, a közösségi média és a mobilalkalmazások. Ez a módszer lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy személyre szabott reklámüzenetek közvetítésével pontosan megcélozzák a potenciális fogyasztókat.

Ennek eredményeképpen a vállalkozások növelhetik online láthatóságukat, növelhetik internetes forgalmukat és építhetik a márka ismertségét. Emellett a digitális marketing jelentős pénzügyi előnnyel jár a hagyományos módszerekkel szemben, ami különösen népszerűvé teszi a kisvállalkozások és a startupok körében.

Tanári kar

Tanáraink mindannyian egyetemi végzettségűek, szakmai tapasztalattal rendelkeznek az általuk oktatott tantárgyban, és a magánszektorban is tevékenykednek. Különböző háttérrel rendelkeznek, és többségük már dolgozott külföldön. Tanáraink és diákjaink hátterének sokszínűsége arra ösztönöz bennünket, hogy nemzetközileg is nyissunk. Ázsiával való szoros kapcsolataink lehetővé teszik, hogy diákjainknak tanulmányi és gyakornoki lehetőségeket kínáljunk Kínában, Koreában és Japánban.

A jövő globális marketing szakembereinek felkészítése

A mai világban elengedhetetlen, hogy a marketingesek ott érjék el közönségüket, ahol éppen vannak, és manapság a fogyasztók túlnyomó többsége online van jelen. A közösségi médiaplatformok és a Google-hoz hasonló keresőmotorok a szokásos célpontjaik. Ennek eredményeképpen a vállalkozások könnyen elérhetik célközönségüket különböző stratégiák, például a tartalommarketing, a közösségi média hirdetések és a SEA/SEO megközelítések révén, anélkül, hogy földrajzi korlátok közé szorulnának.

A digitális marketing lehetőséget kínál a vállalkozásoknak, hogy rekordidő alatt nagy közönséget érjenek el. A földrajzi határok eltörlődtek, ami azt jelenti, hogy a termékek és szolgáltatások különböző nemzetközi piacokon értékesíthetők. Emellett a fő előnye a folyamatos, éjjel-nappal történő elérhetőségben rejlik, ami állandó értékesítési potenciált teremt. A vállalatok előtt így egy gigantikus méretű piac nyílik meg.

A digitális marketinghez való hozzáférés költségei a vállalkozások számára lényegesen alacsonyabbak a hagyományos módszerekhez képest. A költségek kevésbé jelentősek, mint egy televíziós vagy rádiós reklámkampány, mivel ezek a csatornák gyakran elérhetetlenek a VSE-k és kkv-k számára. A pénzügyi előnyök már a kezdetektől fogva érezhetőek, mivel akár szerény költségvetéssel is el lehet indulni.

Emellett a beépített aukciós rendszer segít a költségek ellenőrzésében. A rendkívül versenyképes ágazatokban azonban a költségvetések jelentősek lehetnek. A digitális marketing hatékony és érzékeny módszerekre támaszkodik. Egy akvizíciós kampány létrehozása a Google-on mindössze néhány kattintást igényel, így ez a megközelítés szinte bárki számára elérhetővé válik.

Számos forrás és oktatóanyag áll rendelkezésre ahhoz, hogy megtanulja, hogyan tervezze meg és kezelje ezeket a kampányokat. Az egyik legnagyobb erősség a pontos mérőszámok elérhetősége a kampányok hatékonyságának értékeléséhez. Ezek az adatok lehetővé teszik az akciók optimalizálását és a jövőbeli teljesítmény javítását. A metrikák részletes információkat nyújtanak a célközönségről és viselkedéséről is, ami megkönnyíti a pontosabb célzást. Az olyan ingyenes eszközök, mint a Google Analytics és a Search Console elengedhetetlenek a webmarketing-kampányok nyomon követéséhez és elemzéséhez.

Röviden, a digitális marketing napjainkban a legtöbb vállalkozás számára nélkülözhetetlenné vált. Elérhetősége, megfizethetősége és érzékenysége révén az online jelenlét növelésének, a forgalom növelésének és az üzleti célok elérésének alapvető stratégiájaként tűnik ki.

gyakorlat

Minden MBA-program esetében a hallgatók választhatnak a munka-tanulmányi program vagy a kötelező szakmai gyakorlat között. Azon hallgatók számára, akik nem vesznek részt munka-ösztöndíjas programban, az első évben (M1) egy 4 hónapos, a második évben (M2) pedig egy 6 hónapos szakmai gyakorlatot kell teljesíteniük.

Belépők

Tanterv

Program tandíj

Karrierlehetőségek

A program megvalósítása

Az Iskoláról

Kérdések