
MBA a digitális marketingben
Paris, Franciaország
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol, Francia
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
EUR 5500 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* 8 000 EUR - MBA RNCP címmel és vállalati díjszabással | 11 000 EUR - MBA dupla diplomával ESC Clermont
Bevezetés
A digitális marketing hatékony megközelítést kínál az ügyfelekkel való kapcsolattartásra és interakcióra az olyan online csatornákon keresztül, mint a web, a közösségi média és a mobilalkalmazások. Ez a módszer lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy személyre szabott reklámüzenetek közvetítésével pontosan megcélozzák a potenciális fogyasztókat.
Ennek eredményeképpen a vállalkozások növelhetik online láthatóságukat, növelhetik internetes forgalmukat és építhetik a márka ismertségét. Emellett a digitális marketing jelentős pénzügyi előnnyel jár a hagyományos módszerekkel szemben, ami különösen népszerűvé teszi a kisvállalkozások és a startupok körében.
Tanári kar
Tanáraink mindannyian egyetemi végzettségűek, szakmai tapasztalattal rendelkeznek az általuk oktatott tantárgyban, és a magánszektorban is tevékenykednek. Különböző háttérrel rendelkeznek, és többségük már dolgozott külföldön. Tanáraink és diákjaink hátterének sokszínűsége arra ösztönöz bennünket, hogy nemzetközileg is nyissunk. Ázsiával való szoros kapcsolataink lehetővé teszik, hogy diákjainknak tanulmányi és gyakornoki lehetőségeket kínáljunk Kínában, Koreában és Japánban.
A jövő globális marketing szakembereinek felkészítése
A mai világban elengedhetetlen, hogy a marketingesek ott érjék el közönségüket, ahol éppen vannak, és manapság a fogyasztók túlnyomó többsége online van jelen. A közösségi médiaplatformok és a Google-hoz hasonló keresőmotorok a szokásos célpontjaik. Ennek eredményeképpen a vállalkozások könnyen elérhetik célközönségüket különböző stratégiák, például a tartalommarketing, a közösségi média hirdetések és a SEA/SEO megközelítések révén, anélkül, hogy földrajzi korlátok közé szorulnának.
A digitális marketing lehetőséget kínál a vállalkozásoknak, hogy rekordidő alatt nagy közönséget érjenek el. A földrajzi határok eltörlődtek, ami azt jelenti, hogy a termékek és szolgáltatások különböző nemzetközi piacokon értékesíthetők. Emellett a fő előnye a folyamatos, éjjel-nappal történő elérhetőségben rejlik, ami állandó értékesítési potenciált teremt. A vállalatok előtt így egy gigantikus méretű piac nyílik meg.
A digitális marketinghez való hozzáférés költségei a vállalkozások számára lényegesen alacsonyabbak a hagyományos módszerekhez képest. A költségek kevésbé jelentősek, mint egy televíziós vagy rádiós reklámkampány, mivel ezek a csatornák gyakran elérhetetlenek a VSE-k és kkv-k számára. A pénzügyi előnyök már a kezdetektől fogva érezhetőek, mivel akár szerény költségvetéssel is el lehet indulni.
Emellett a beépített aukciós rendszer segít a költségek ellenőrzésében. A rendkívül versenyképes ágazatokban azonban a költségvetések jelentősek lehetnek. A digitális marketing hatékony és érzékeny módszerekre támaszkodik. Egy akvizíciós kampány létrehozása a Google-on mindössze néhány kattintást igényel, így ez a megközelítés szinte bárki számára elérhetővé válik.
Számos forrás és oktatóanyag áll rendelkezésre ahhoz, hogy megtanulja, hogyan tervezze meg és kezelje ezeket a kampányokat. Az egyik legnagyobb erősség a pontos mérőszámok elérhetősége a kampányok hatékonyságának értékeléséhez. Ezek az adatok lehetővé teszik az akciók optimalizálását és a jövőbeli teljesítmény javítását. A metrikák részletes információkat nyújtanak a célközönségről és viselkedéséről is, ami megkönnyíti a pontosabb célzást. Az olyan ingyenes eszközök, mint a Google Analytics és a Search Console elengedhetetlenek a webmarketing-kampányok nyomon követéséhez és elemzéséhez.
Röviden, a digitális marketing napjainkban a legtöbb vállalkozás számára nélkülözhetetlenné vált. Elérhetősége, megfizethetősége és érzékenysége révén az online jelenlét növelésének, a forgalom növelésének és az üzleti célok elérésének alapvető stratégiájaként tűnik ki.
gyakorlat
Minden MBA-program esetében a hallgatók választhatnak a munka-tanulmányi program vagy a kötelező szakmai gyakorlat között. Azon hallgatók számára, akik nem vesznek részt munka-ösztöndíjas programban, az első évben (M1) egy 4 hónapos, a második évben (M2) pedig egy 6 hónapos szakmai gyakorlatot kell teljesíteniük.
Képtár
Belépők
Tanterv
A tanfolyam modalitása
Minden év egy szemeszterből áll, heti 2 intenzív napból és 4-6 hónapos gyakorlatból, vagy 2 éven át váltakozva az RNCP címmel. A program változatos kurzusokat és külső konferencia előadókat tartalmaz.
- 20 órás/heti tanfolyam
- Szemtől szembeni tanfolyamok kivételek kivételével
Speciális program
2 év felett
- Bejövő marketing
- Marketing és értékesítési stratégia
- KPI-kezelés
- Adatok beszerzése
- WordPress workshop
- Digitális törvény
- Tárgyalás
- Generatív AI
- Hálózat
- Analitika
Pluszaink
- Tanácsadó műhely, felmérések készítése, weboldal tartalma és gazdagítása (piachoz igazítás) egy igazi cég számára merítésben és a menedzserrel kapcsolatban, egy leszállítás bemutatásával;
- Angol (és francia) nyelvtanfolyamok szintnek megfelelően (3 szint angol);
- Ázsiai nyelvtanfolyamok Japánban, Koreában és Kínában (4-5 szint) heti 4-6 óra, szinttől függően;
- Lehetőség az RNCP címet nem választók számára a tanfolyam külföldi követésére;
- Lehetőség külföldi gyakorlatra, különösen Koreában, Japánban vagy Kínában minden hallgató számára.
Értékelés
- Folyamatos ellenőrzések
- vizsgák
- Szakmai
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Számos lehetőség kínálkozik a digitális marketing MBA képzésére Franciaországban, különösen új szakmákban.
- Közösségi menedzser
- digitális marketing menedzser
- SEO szakértő
- webes kommunikációs menedzser
- webhely létrehozása
- elemző menedzser
A program megvalósítása
Formátum:
2 nap tantermi képzés
A szerződések típusai:
Szakmai képzési és tanulószerződések állnak rendelkezésre.
Időtartam:
443 óra/év
2 éves ciklus
Menetrendek:
2 nap - 18-20 óra/hét
Az oktatás nyelve:
francia/angol