Küldetés és jövőkép
A címen ITTI Sport Intézetküldetésünk, hogy képezzünk és újítsunk minden olyan szakembert, aki szeretne belépni a sportiparba. Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy tudományos programokat kínálunk, amelyek alapja gyakorlati és valós tapasztalatokon alapulnak miközben együttműködve vezető vállalatokkal és az iparág kiemelkedő szakembereivel hogy biztosítsuk a funkcionális képzést, amely a következőkre irányul hatékony munkába állás az ágazaton belül.
Víziónk az, hogy globális mérceként ismerjék el a következő területeken sportmenedzsment oktatás, ismert a tudományos kiválóságunkról, az innovációs képességünkről és a változó piaci igényekhez való alkalmazkodásról, valamint arról a jelentős hozzájárulásról, amelyet végzett hallgatóink a globális sportipar fejlődéséhez és sikeréhez nyújtanak.
Zavaró oktatási megközelítés
Az ITTI Sportintézetben egy olyan szakító jellegű oktatási megközelítést alkalmazunk, ahol a gyakorlati és tapasztalati tanítás a módszerünk sarokköve. Elszakadunk a hagyományos keretektől, és valós esetekbe merülünk el az iparág vezetői mellett, akik a tanításunk alapjává válnak. Akadémiai programjaink kivételesek, és szorosan együttműködünk a sportipar olyan élvonalbeli szervezeteivel, mint az FC Barcelona, a Spanyol Királyi Labdarúgó Szövetség (RFEF), az Association Internationale des Avocats du Football (AIAF), a CONMEBOL, az ISL ügynökség, az ESC, a LaLiga és az NBA, hogy egyedülálló élményt nyújtsunk diákjainknak.
Hálózatépítés és szakmai gyakorlatok
Az ITTI-nél hiszünk a vállalatoknál alkalmazott gyakorlat filozófiájában. Ezért minden programunk két szakaszból áll: az egyetemi szakaszból, ahol a hallgatók gyakorlati eseteken keresztül tanulnak, és a vállalatokon belüli gyakornoki szakaszból, ahol a hallgatók az első rész során tanított professzorok vállalatainál alkalmazzák ezt a tudást, akik szakemberek ebben a rendkívül vonzó ágazatban, amelyben oly sokan szeretnének dolgozni.
Az ITTI-nél egyértelmű a képlet: a magas szintű kapcsolatépítés és a kiscsoportos tantermi foglalkozások révén egyedülálló kapcsolatok és kötelékek alakulnak ki, amelyek lehetővé teszik a szakemberek számára, hogy saját maguk válasszák ki a személyzetet, töltsenek be egy marketing pozíciót, vagy biztosítsanak stratégiai szerepet a klubon belüli eseményekben. Ezt a képletet követve a diákok megmutathatják képességeiket és erősségeiket, anélkül, hogy csak egy újabb szám lennének, hogy meggyőzzék a professzort, aki a jövőben talán őket tekinti a legjobb jelöltnek a kívánt pozícióra.