Master of Business Administration Marketing
New Jersey City University
Kulcs információ
Campus helye
Jersey City, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 755 / per credit *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 2020-2021-ben végzett hallgatók helyszíni tandíja kreditenként: belföldi: 755,55 USD, nemzetközi: 1210,55 USD; Online diplomás kredit hitelenként: belföldi és nemzetközi: 755,55 USD
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Erről a fokozatról
A marketing szakirány gazdag ismereteket kínál az egyének számára a hagyományos és kortárs marketing gondolatokról és a legjobb gyakorlatokról. A hallgatók megismerkednek a marketing kutatásával, a márka menedzsmenttel és a feltörekvő közösségi média csatornákkal a marketing, a közönségkapcsolatok és a kommunikáció minden vonatkozásában. Hangsúlyozzák a különböző háttérrel rendelkező fogyasztók igényeinek felismerésének fontosságát, mint a modern multikulturális piac tényét. A hallgatók kifinomult kvantitatív elemzési és számviteli készségeket használnak a marketing kutatás és az e-üzleti kérdések értékeléséhez.
Áttekintés
A marketing MBA órái a hallgatókat érdekes és felmerülő témákba merítik a marketing dinamikus területén. A program felkészíti a hallgatókat a felfelé irányuló marketing mobilitásra, és speciális tanfolyamokat kínál az új termékfejlesztésről, a fogyasztói elemzésekről, a digitális marketingről, a stratégiai integrált marketing kommunikációról, a globális marketingről és egyebekről.
A specializációs kurzusok mellett az összes MBA-hallgató alapos megalapozást kap a menedzsment, a pénzügy, a számvitel, a közgazdaságtan, a kvantitatív módszerek, az etika, a stratégiai és döntés-elemzés, valamint a vezetői kommunikáció piac szempontjából releváns vonatkozásaiban. Ez a gazdag üzleti tanterv a marketinget végző hallgató számára széleskörű üzleti hátteret biztosít az üzleti életben, amely szükséges a karrier előmeneteléhez.
Felvételi követelmények
- Az alapképzés elvégzése.
- Az MBA / MS programok felvételének minimális követelménye 3,0 GPA.
- Azokat a hallgatókat, akiknek az egyetemi GPA értéke 2,75-2,99 között van, a következő feltételekkel veszik figyelembe a felvétel és az érettségin:
- Az első félévben a BUSI 599 Graduate Business Essentials-t kell megszereznie, és el kell érnie a B vagy annál magasabb fokozatot a program folytatásához.
- Azon egyetemi hallgatóknak, akiknek GPA értéke 3,0 (2,75–2,99) alatt van, meg kell tenniük a GMAT-t, és el kell érniük az 560 (50. percentilis) vagy annál magasabb pontszámot.
- Az NJCU üzleti diplomáinak, akiknek GPA-értéke 2,75-2,99, szintén ajánlást kell kapniuk az üzleti egység koordinátorától vagy szakterületük vezető karának tagjától.
- A nem üzleti vállalkozásoknak az első félévben a BUSI 599 Graduate Business Essentials-t kell megszerezniük, és el kell érniük a B fokozatot, hogy folytathassák az MS vagy az MBA programot.
- Teljesítse a Graduate Studies Office minimális követelményeit. Ezek a követelmények a következők: kitöltött kérelem; átiratok; ajánlólevelek; esszé; önéletrajz; és a teszt eredményeit szükség szerint. Interjú kérhető.
- A nemzetközi hallgatókra vonatkozó további követelmények a következők: Az angol nyelv mint idegen nyelv (TOEFL) teszt eredményének tesztje és a Nemzetközi átiratok oktatási képesítési értékelők (ECE) vagy a World Education Services (WES) értékelése.
- Más intézményekből származó posztgraduális képzéseket a School of Business jóváhagyásával lehet elfogadni.
A posztgraduális tanfolyamok elérhetőek a School of Business számára, a Hudson Street 200, Harbourside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, Monmouth County címen, és online.
Jelentkezési határidők *
Hazai pályázók:
Term | Határidő |
Tavaszi | Gördülő |
Nyári | Gördülő |
Esik | Gördülő |
Nemzetközi pályázók:
Term | Határidő |
Tavaszi | November 1 |
Nyári | Április 1 |
Esik | Május 1 |
* A határidők változhatnak. A határidő meghosszabbítása esetenként engedélyezhető. Kérjük, további információkért lépjen kapcsolatba a Graduate Felvételi lehetőségekkel. [email protected].
Előfeltétel követelmények
A 36 kreditből álló tanfolyam egyetemi diplomát feltételez az üzleti életben, amely magában foglalja a középszintű pénzügyi könyvelést és két félév statisztikát. Üzleti végzettséggel rendelkező, de e kurzusok nélküli hallgatóknak szükségük lehet:
A BUSI 599 a beágyazott Harvard Business School Online Credential of Readiness (CORe) programmal az első félévben, és eléri a B fokozatot, hogy folytassa az MBA programot.
Szükséges alapprogram: 18 kredit
- FINC 514 Bevezetés az üzleti elemzésekbe és az adattudományba, 3 kredit
- FINC 507 Vállalati pénzügyi vezetés, 3 kredit
- MGMT 595 Executive Communication, 3 kredit
- MKTG 515 Kortárs marketing szempontok: trendek, stratégiák és gyakorlat, 3 kredit
- ACCT 552 Stratégiai jövedelmezőség elemzés: Számvitel a vezetők számára, 3 kredit
Marketing szakirányú tanfolyamok. A hallgatóknak a következő ötöt (5) kell teljesíteniük: 15 kredit
- MKTG 720 Ügyfélelemzés, 3 kredit
- MKTG 731 Új termékfejlesztés, 3 kredit
- MKTG 732 digitális marketing stratégia, 3 kredit
- MKTG 733 globális marketing stratégia, 3 kredit
- MKTG 735 Stratégiai Integrált Marketing Kommunikáció, 3 kredit
- MKTG TBD-7 új marketing témák, 3 kredit
Capstone követelmény
- BUSI 799 Interdiszciplináris alapkő az üzleti adminisztrációban, 3 kredit
Összes kredit: 36
Foktérképek
A mintadiplomák teljes munkaidős állapoton alapulnak. A nappali tagozatos hallgatók úgy határozhatók meg, hogy kilenc vagy annál több kreditet vesznek fel. A kifejezést olyan tudományos időtartamként határozzák meg, amely alatt az iskola órákat tart. Ez vonatkozhat ütemezett őszre, téli megszakításra, tavaszi vagy nyári foglalkozásokra. Ez egy minta fokozat térkép és sorrend a szükséges tanfolyammunkához. Az egyéni tervek a tanuló sajátos igényeitől függően változhatnak. Azoknak a hallgatóknak, akiknek nincs egyetemi diplomája vagy a kapcsolódó tudományágban szerzett diplomájuk, szükség lehet a BUSI 599Ggraduate Business Essentials (9 kredit) megszerzésére.
Első év
1. feltétel
- FINC 514 Bevezetés az üzleti elemzésekbe és az adattudományba, 3 kredit
- FINC 507 Vállalati pénzügyi vezetés, 3 kredit
- MGMT 595 Executive Communication, 3 kredit
- Credits: 9
2. feltétel
- MGMT 516 globális stratégiai menedzsment, 3 kredit
- MKTG 515 Kortárs marketing szempontok: trendek, stratégiák és gyakorlat, 3 kredit
- ACCT 552 Stratégiai jövedelmezőség elemzés: Számvitel a vezetők számára, 3 kredit
- Credits: 9
3. kifejezés
- A hallgatóknak a következő ötöt (5) kell választaniuk:
- MKTG 720 Ügyfélelemzés, 3 kredit
- MKTG 731 Új termékfejlesztés, 3 kredit
- MKTG 732 digitális marketing stratégia, 3 kredit
- MKTG 733 globális marketing stratégia, 3 kredit
- MKTG 735 Stratégiai Integrált Marketing Kommunikáció, 3 kredit
- MKTG TBD-7 új marketing témák, 3 kredit
- Kredit: 15
4. kifejezés
- BUSI 799 Interdiszciplináris alapkő az üzleti adminisztrációban, 3 kredit
Összes hitel: 36
Tanulói tanulási eredmények
A Master of Business Administration befejezése után a marketing szakirányon a hallgatók képesek lesznek:
- Határozza meg az etikai kérdéseket és értse meg a társadalmi felelősség következményeit a fenntartható üzleti gyakorlatokra.
- Értékelje az információkat és alkalmazza a kritikus gondolkodás képességeit a megoldások azonosításához és az üzleti döntések megalapozásához.
- Használja a technológiát, alkalmazzon kvantitatív módszereket és értelmezze az adatokat az üzleti problémák megoldására.
- Integrálja az alapvető üzleti koncepciók ismeretét, és produktívan működjön együtt egy csapat részeként.
- Hatékonyan dolgozzon változatos környezetben, és értse meg, hogy a globális és kulturális kérdések hogyan befolyásolják a szervezetet és az érintetteket.
- Írjon világos és tömör írásos kommunikációs formákat az üzleti témákkal kapcsolatos ötletek és információk hatékony továbbításához.
- Az üzleti koncepciók hatékony kommunikációja szóbeli előadás útján.
- Tervezzen és értékeljen megcélzott marketing terveket / programokat, és határozza meg a teljesítménymutatókat.
- Elemezze a jelenlegi marketing kutatásokat, trendeket és megállapításokat, és alkalmazza a tanulást a marketingtervek és tanulmányok készítésében
- Mutassa be a 21. századi piaci szakemberektől elvárt szóbeli és írásbeli kommunikációs készség szintjét.
Belépők
Képtár
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MBA koncentrációval a digitális marketingben
- Davie, Amerikai Egyesült Államok
MBA in Marketing Management in Madrid
- Madrid, Spanyolország
MBA a nemzetközi marketingben
- Barcelona, Spanyolország
- Geneva, Svájc + 1 több