Keystone logo
Rome City Institute Master in Business & Administration
Rome City Institute

Master in Business & Administration

Rome, Olaszország

1 Years

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

Tandíj igénylése

Az egyetemen

Bevezetés

1 éves MBA képzésünk a menedzsment, marketing & pénzügyek területén a legmodernebb készségeket és eszközöket nyújtja a kommunikáció, a menedzsment és a pénzügyek terén. Az MBA célja, hogy fejlessze a vállalatok, szervezetek és intézmények vezetői és vállalkozói szerepeiben való működéshez szükséges tudást és szakértelmet. A Római Városi Intézet üzleti adminisztráció mesterszakának célja, hogy a hallgatókat a szakmai előmenetelre és az élethosszig tartó tanulásra képezze nemzetközi szinten.

Tanulási eredmények a programban

vezetés

  • Stratégiák javaslása a hazai és nemzetközi üzleti életben a problémák megoldására vagy a hazai és világpiaci lehetőségek kihasználására.
  • Meghatározza azokat a szervezeteket, megállapodásokat, szerződéseket és szabályozásokat, amelyek kedveznek vagy akadályozzák a nemzetközi üzleti tevékenységet; valamint azt, hogy miként lehet ezeket a szervezet céljai érdekében kihasználni.
  • Hozzáférés a nemzetközi üzleti tevékenység hatásaihoz a világ különböző országaiban a globalizáció és a világtrendek hatására, amelyek agilis és hatékony stratégiai menedzsmentet igényelnek.
  • A nemzetközi üzleti életben jelen lévő emberi, gazdasági és kulturális sokszínűség értékelése, amely jelentősen befolyásolja a döntéshozatalt és a szervezeteknek a globális piacon jelentkező kihívásokat.

Marketing kommunikáció

  • Marketingtervek és üzleti modellek tervezése az információk elemzésével, technikák alkalmazásával és technológiák használatával, amelyek elősegítik a nemzeti és nemzetközi piacokon történő sikeres megvalósításukat.
  • Válassza ki azokat az eszközöket, technikákat és módszereket, amelyeket a marketing nyújt a kreatív, innovatív és vállalkozói gondolkodás elősegítésére a vezetői döntések meghozatalához az etikai és társadalmi felelősségvállalás összefüggésében.
  • innovatív kommunikációs stratégiák javasolása a hagyományos vagy digitális média felhasználásával, a szervezet számára értékjavaslatok létrehozása érdekében, a fogyasztók igényeinek és pszichológiájának kielégítése céljából.

Pénzügy

  • Stratégiák kialakítása a különböző beruházási és finanszírozási lehetőségek megfelelő és tájékozott alkalmazásával, figyelembe véve a hatályos szabályozást, és a szervezet értékteremtését célozva.
  • Kvantitatív és technológiai eszközöket használó pénzügyi modellek kidolgozása, amelyek lehetővé teszik az üzleti forgatókönyvek előrejelzését és a döntéshozatali folyamat támogatásához szükséges elemzések elvégzését.
  • Értékelje azokat a főbb változókat, amelyek befolyásolják egy szervezet pénzügyi helyzetét és struktúráját, amely lehetővé teszi a pénzügyi termékek és szolgáltatások hatékony kezelését, a technológia felhasználásával és az etikai normák betartásával.

Az Iskoláról

Kérdések