Master in Business & Administration
Rome, Olaszország
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
1 éves MBA képzésünk a menedzsment, marketing & pénzügyek területén a legmodernebb készségeket és eszközöket nyújtja a kommunikáció, a menedzsment és a pénzügyek terén. Az MBA célja, hogy fejlessze a vállalatok, szervezetek és intézmények vezetői és vállalkozói szerepeiben való működéshez szükséges tudást és szakértelmet. A Római Városi Intézet üzleti adminisztráció mesterszakának célja, hogy a hallgatókat a szakmai előmenetelre és az élethosszig tartó tanulásra képezze nemzetközi szinten.
Tanulási eredmények a programban
vezetés
- Stratégiák javaslása a hazai és nemzetközi üzleti életben a problémák megoldására vagy a hazai és világpiaci lehetőségek kihasználására.
- Meghatározza azokat a szervezeteket, megállapodásokat, szerződéseket és szabályozásokat, amelyek kedveznek vagy akadályozzák a nemzetközi üzleti tevékenységet; valamint azt, hogy miként lehet ezeket a szervezet céljai érdekében kihasználni.
- Hozzáférés a nemzetközi üzleti tevékenység hatásaihoz a világ különböző országaiban a globalizáció és a világtrendek hatására, amelyek agilis és hatékony stratégiai menedzsmentet igényelnek.
- A nemzetközi üzleti életben jelen lévő emberi, gazdasági és kulturális sokszínűség értékelése, amely jelentősen befolyásolja a döntéshozatalt és a szervezeteknek a globális piacon jelentkező kihívásokat.
Marketing kommunikáció
- Marketingtervek és üzleti modellek tervezése az információk elemzésével, technikák alkalmazásával és technológiák használatával, amelyek elősegítik a nemzeti és nemzetközi piacokon történő sikeres megvalósításukat.
- Válassza ki azokat az eszközöket, technikákat és módszereket, amelyeket a marketing nyújt a kreatív, innovatív és vállalkozói gondolkodás elősegítésére a vezetői döntések meghozatalához az etikai és társadalmi felelősségvállalás összefüggésében.
- innovatív kommunikációs stratégiák javasolása a hagyományos vagy digitális média felhasználásával, a szervezet számára értékjavaslatok létrehozása érdekében, a fogyasztók igényeinek és pszichológiájának kielégítése céljából.
Pénzügy
- Stratégiák kialakítása a különböző beruházási és finanszírozási lehetőségek megfelelő és tájékozott alkalmazásával, figyelembe véve a hatályos szabályozást, és a szervezet értékteremtését célozva.
- Kvantitatív és technológiai eszközöket használó pénzügyi modellek kidolgozása, amelyek lehetővé teszik az üzleti forgatókönyvek előrejelzését és a döntéshozatali folyamat támogatásához szükséges elemzések elvégzését.
- Értékelje azokat a főbb változókat, amelyek befolyásolják egy szervezet pénzügyi helyzetét és struktúráját, amely lehetővé teszi a pénzügyi termékek és szolgáltatások hatékony kezelését, a technológia felhasználásával és az etikai normák betartásával.