Keystone logo
Rushford Business School

Rushford Business School

Rushford Business School

Bevezetés

Rushford Business School EduQua-tanúsítvánnyal rendelkező Business School Luzernben, Svájcban. Az iskola felsőfokú üzleti és menedzsment szakokat kínál. Iskolánk egyedülálló abban, hogy számos MBA-programot kínál kulcsfontosságú műszaki szakterületekkel. 100%-ban online programjaink kiválóan alkalmasak a világ minden tájáról érkező hallgatók számára, akik megfizethető tandíj mellett szeretnének magas színvonalú oktatást kapni egy premier European Business School-tól. Hálózatainkat, tudásunkat, tapasztalatainkat és földrajzi kiterjedését diákjaink javára fordítjuk.

Küldetésünk

Kutatásközpontú intézményként innovatív és nemzetközileg elismert üzleti programokat folytatunk, amelyek pozitív hatással vannak az üzleti növekedésre és a társadalmi fejlődésre.

Továbbra is hasznosítjuk az üzleti magatartást és a kutatást az alábbiak révén:

  • Vezető akadémiai és cserepartnerek nemzetközi hálózatának fejlesztése és bővítése globális kutatási és oktatási környezet biztosítása érdekében.
  • Iparspecifikus üzleti készségek fejlesztése kulcsfontosságú véleményformálók bevonásával.
  • Vezetők fejlesztése a társadalmi felelősségvállalás és az egyedi szellemi és személyes kihívásokkal való szembenézés érdekében.
  • Interkulturális kompetenciával és kritikus gondolkodással rendelkező érett és önálló személyiségek kialakítása.

A látomásunk

Célunk, hogy Európa legjobb üzleti iskolái között legyünk, és nemzetközileg is elismertek legyünk olyan innovatív üzleti programokért, amelyek segítik a vállalkozásokat és intézményeket a kedvező növekedési íven maradni. Kutatásunk virágzó hatással lesz az üzleti gyakorlatra, a vezetésre és a tudományos irodalomra. Olyan vezetőket fejlesztünk ki globálisan, akik kihasználják lehetőségeiket a vállalkozásokkal és a társadalommal való együttműködésben, hogy értékes, építő és etikus változást érjenek el.

Az értékeink

  • A következő értékek vezérelnek bennünket küldetésünk és jövőképünk teljesítése során:
    • Akadémiai kiválóság, speciális készségek és kutatási fókusz.
    • Gondolatvezetés és innováció.
    • Kritikus gondolkodás, igazságosság és tisztesség.
    • Etika, társadalmi felelősségvállalás, jótékonyság, elszámoltathatóság, felelősség és átláthatóság.
  • A végtelenségig tartó megközelítésünk a minőséggel és a szolgáltatással kapcsolatos elvárások túlteljesítése minden tevékenységünk során. Minden tevékenységünk középpontjában diákjaink karrierjének alakítása áll. Ennek eléréséhez minden lehetséges eszközt fel kell tárni a mentorálástól az adott iparág előtti prezentációig és referenciáig.
  • Minden diákunkat nagyra értékeljük, és befektetünk személyes és szakmai növekedésükbe és fejlődésükbe, valamint segítjük karrierjükben az alapvető szükségletektől az önmegvalósításig.
  • Diákjainkkal körültekintően tervezünk, figyelemmel kísérjük az iparág legfontosabb változásait, és megtesszük a megfelelő intézkedéseket, amelyek időben felkészítik őket a jövő kihívásaira.

Online tanítási megközelítés

Az általunk alkalmazott oktatási megközelítés célja, hogy azonosítsa az egyes egyének speciális képzési igényeit és karrier-aspirációit. Ezen megértés alapján a leghatékonyabb személyre szabott mentorálási megoldás kerül bevezetésre, hogy az egyén a legtöbbet hozza ki a képzési programból.

Szilárdan hiszünk abban, hogy minden egyénnek megvannak a maga erősségei, és ezeket a megfelelő tanulási platformon és megközelítésen keresztül ki lehet használni. A rushfordi hallgatók teljesen tisztában vannak azzal, hogy az önismeret ugyanolyan fontos, mint az akadémiai tudás.

A Rushfordnál az internetes technológiákat használjuk, hogy maximalizáljuk a tanulási hatékonyságot egy modern környezetben, ugyanakkor biztosítjuk a hallgatóknak mindazt a tudást, amelyre szükségük van a sikerhez.

A Rushford számos magasan képzett szakembert alkalmaz az iparágból mentorként a hallgatók számára, hogy valódi iparági perspektívákat biztosítson számukra. Ez segít a törekvő szakembereinknek, hogy interfészt találjanak magával az iparággal. A mentorálás sok tanácsot ad a képzéssel és a karriertervezéssel kapcsolatban.

Hiszünk abban, hogy diákjainkat a valós élethelyzetekre készítjük fel első kézből szerzett tapasztalatokon keresztül, ha hatékony online képzési platformjainkon keresztül valósítjuk meg a gyakorlatokat.

Akkreditációink

EduQua minősített svájci intézmény

Rushford Business School az EduQua, a továbbképző intézmények svájci minőségi védjegye tanúsítja. Az EduQua a Svájci Államszövetség kormánya által elismert és támogatott akkreditációs testület.

Az EduQua az első minőségi tanúsítvány állami és magán oktatási intézmények számára Svájcban, és a következő szervezetek ismerik el, támogatják és hagyják jóvá:

• Svájci szövetségi kormány
• A kantoni oktatási miniszterek svájci konferenciája (EDK)
• Gazdasági Államtitkárság (SECO)
• Svájci Szakmai Képzési Osztály (SBBK)
• Svájci Foglalkoztatási Minisztériumok Szövetsége (VSAA)
• Svájci Felnőtt Tanulási Szövetség (SVEB)

Üzleti iskolák és programok akkreditációs tanácsa

Rushford Business School tagja az „Üzleti Iskolák és Programok Akkreditációs Tanácsának (ACBSP)

Az ACBSP az egyetlen globális akkreditáló testület, amely 1988 óta akkreditálja az üzleti programokat társult, érettségi és posztgraduális szinten világszerte. A Rushford Business School egy több mint 60 országra kiterjedő tagság tagja. Az ACBSP tagjai saját szakterületük legjobb oktatói közé tartoznak, akik érdeklődnek az innovatív tanítási módszerek elsajátítása, az üzleti oktatási programok megvalósításának javítása és a diákjaik számára való értékteremtés iránt.

Rushford 5 csillagos minősítést kapott a tanításért és az online tanulásért; 4 csillagos összbesorolással a neves QS Star Rating System rendszeren keresztül. A négycsillagos általános QS csillagos minősítés egy intézet minőségének és hírnevének bizonyítéka, és rangos elismerést jelent.

Rushford Business School tagja az „International Accreditation Council for Business Education (IACBE)”-nek. Az IACBE olyan üzleti programokat akkreditál, amelyek egyetemi, bachelor-, mester- és doktori fokozatot adnak a felsőoktatási intézményekben világszerte. Az IACBE akkreditációs felülvizsgálata általában minden szállítási módot, egyetemet, helyszínt és oktatási helyszínt, valamint minden üzleti programot tartalmaz, függetlenül a végzettségtől.

Szervezetként büszkék vagyunk rá, hogy részesei lehetünk a Felelős Menedzsment Oktatási Alapelvei (PRME) kezdeményezésnek. A PRME egy globális kezdeményezés, amelyet 2007-ben indított el az Egyesült Nemzetek Globális Megállapodása azzal a céllal, hogy világszerte ösztönözze az üzleti iskolákat és egyetemeket, hogy integrálják a fenntarthatóságot a tantervekbe és a kutatásba.

Büszkék vagyunk arra, hogy az Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB) tagjai lehetünk. Az AACSB egy 1916-ban alapított globális akkreditációs szervezet, amely támogatja, előmozdítja és előmozdítja a minőségi oktatást, tanulást és kutatást az üzleti iskolákban. Az AACSB-hez való csatlakozással tanúbizonyságot teszünk a kiválóság iránti elkötelezettségünkről azáltal, hogy a legmagasabb minőségi szabványokat betartjuk akadémiai tevékenységünk minden területén. Tagságunk lehetővé teszi számunkra, hogy részesei lehessünk annak a több mint 800 üzleti iskolából álló hálózatnak világszerte, amelyek megosztják egymással a bevált gyakorlatokat az üzleti és menedzsmentoktatás fejlesztéséhez.

Rushford Business School a Business Graduates Association (BGA) büszke tagja. A Business Graduate Association része az AMBA-nak, amely egy nemzetközi tagság és minőségbiztosítási testület a világ vezető és nagy potenciállal rendelkező üzleti iskolái számára, amelyek osztoznak a pozitív hatások, a felelős vezetési gyakorlatok és az egész életen át tartó tanulás iránt.

Statisztika

Világszerte több mint 80 ország diákjaival és több mint 5000 öregdiákjával növekvő globális közösségünk bizonyítja a JLI diákjainak kiváló oktatását és készségfejlesztését.

    Campus jellemzői

    A JLI egy nemzetközi oktatási intézmény, amelynek fő campusa Svájcban található. Diákjainkat felkészítjük közegészségügyi, egészségügyi adminisztrációs, gyógyszerészeti tudományok, klinikai kutatások, klinikai tudományok, mezőgazdaság és üzleti menedzsment pályafutására.

    Rugalmas önálló tempójú tanulási környezetet kínálunk diákjainknak, amely minden diák egyéni igényeihez igazítható. Karunk a tudomány és az ipar szakértőinek keveréke, így a hallgatók ki vannak téve tanulmányi területeik elméleti és gyakorlati aspektusainak.

      Helyszínek

      • James lind Institute Rue de la Cité 1, 1204 Genève, Switzerland, 1204, Geneva

      • Maihofstrasse 76, 6006, Lucerne

      Kérdések