Executive Master of Business Administration (EMBA)
Singapore Management University
Kulcs információ
Campus helye
Singapore, Szingapúr
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
SGD 117 720 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* GST-vel együtt
Bevezetés
Miért az SMU EMBA?
A The Wharton School (Pennsylvaniai Egyetem) mintájára épült SMU Szingapúr nemzeti üzleti egyeteme, amely világszínvonalú üzleti menedzsment oktatásról híres.
Az SMU Executive MBA programhoz való csatlakozás megkülönböztető előnyökkel jár az Ön számára, többek között:
- Tanuljon három másik világszínvonalú egyetemen világszerte. Amellett, hogy körülbelül hat hetet tölt a szingapúri SMU-ban, egy-egy hetet a NYU Stern School of Business-ben, a Sasin School of Management-ben és az Antai School of Economics & Management-ben (Sanghaj Jiao Tong Egyetem) tölt el egy valóban globális tanterv érdekében. Lehetősége nyílik arra, hogy elmerüljön négy különálló ország üzleti, politikai, társadalmi és jogi kérdéseiben, miközben tanulmányozza az egyes üzleti környezetekre jellemző problémákat, kihívásokat és kérdéseket. A program során világszínvonalú professzorokkal és vezető gondolkodókkal lép kapcsolatba. Arra is számíthat, hogy a világ legjobb akadémiai intézményeiben képezheti magát. Nemzetközi kutatási és tanácsadási tapasztalataik mellett oktatói gazdag, valós tapasztalataikat keleti és nyugati szemszögből is elhozzák, és formálják a globális üzlet körvonalainak megértését.
- Gyorsított program: 8 szegmens 12 hónapon keresztül. Programunkat úgy alakítottuk ki, hogy illeszkedjen a felsővezetők elfoglaltságához, és lehetővé tegye számukra, hogy 8 szegmensből álló ésszerű időn belül, 12 hónapon belül befejezzék tanulmányaikat, munkájuk minimális megzavarása mellett. A diploma megszerzése közben is folytathatja karriertörekvéseit.
- A világ legrangosabb EMBA osztályú profilja. EMBA programunk magas rangú vezetőket vonzott Ázsiából, Európából és a Közel-Keletről. Mivel minden kohorszból tízből csaknem hat C-suite vezető, átlagosan 20 éves vállalati tapasztalattal rendelkezik a legkülönbözőbb földrajzi területekről, iparágakból és szerepkörökből, a tanulási tapasztalatok élénk interakciókat és erőteljes vitákat foglalnak magukban.
- Innovatív tananyag, amelyet több mint 100 ázsiai vállalati vezetővel közösen terveztek. EMBA tantervünket Ázsia több mint 100 vállalati vezetőjének bevonásával készítettük, hogy felkészítsük a jövő vezetőit a gyorsan növekvő regionális piacok vezető szervezeteinek kihívásaira. Ezek a bemenetek olyan egyedi modulokat eredményeztek, amelyek egyedülállóak az SMU EMBA-ban, mint például a stratégia végrehajtása, a válságkezelés és kommunikáció, az innováció és növekedés menedzsmentje és a vezetés a digitális átalakításban. A Stratégiai Kezdeményezés Projekt modulunk lehetőséget ad arra is, hogy gyakorlati tapasztalatot szerezzen a vállalata számára stratégiai jelentőségű kérdés kivizsgálásában a Program időtartama alatt.
- Az ázsiai üzlet globalizálódása, a globális üzlet ázsiai átalakulása. Az ázsiai vállalkozásokra összpontosítva esettanulmányaink tananyagunk megkülönböztető jegyei. Mélyreható ismereteket nyújtanak az ázsiai üzleti tevékenységről, és integrálják a globális perspektívát. Vezetési Gyakorlati Központunk esettanulmányokat készít ázsiai vállalatokra összpontosítva, és ezek kiegészítik a nyugati vállalatokról írt esettanulmányait.
- Világszínvonalú egyetem és kiváló városi elhelyezkedés. A QS Stars objektíven rangsorolja az egyetemeket a világszínvonalú egyetemek 11 kulcsfontosságú pillére alapján. Ezek a kulcsfontosságú pillérek számos olyan tényezőt magyaráznak, amelyeket más egyetemi rangsorok és értékelések gyakran figyelmen kívül hagynak, ideértve a kutatást, az oktatást, a foglalkoztathatóságot, a nemzetközivé válást, a létesítményeket, az online/távoktatást, a társadalmi felelősségvállalást, az innovációt, a művészetet és a kultúrát, a befogadást és a specializációt.
Tanterv
- Vállalati pénzügyek
- Operations Management
- Stratégiai marketingmenedzsment