SKEMA Business School: jellegzetes elhelyezés
SKEMA Business School Franciaország egyik legnagyobb Grande Ecole-je, több mint 120 nemzetiség 9500 diákjával, 160 oktatójával, 50 000 öregdiákjával és 7 egyetemével szerte a világon (Brazília, Kína, Franciaország, Dél-Afrika és az USA).
A SKEMA-t 2009-ben alapították a lille-i Ecole Supérieure de Commerce és a CERAM Business School, Sophia Antipolis egyesülésének eredményeként. A lille-i iskolát 1892-ben, a CERAM-ot 1963-ban alapították.
az iskolában a tanulásnak, a vezetési ismeretek és gyakorlatok létrehozásának és átadásának elkötelezett közössége van. Megalakulása óta a SKEMA globális iskolává vált, amely több campusból áll, és számos angol és francia nyelven tanított programportfólióval rendelkezik. Ezek az alapképzéstől a továbbképzésig terjednek, és igazodnak a bolognai felsőoktatási normákhoz (licenc, mester, doktori fokozat).
Nemzetközi stratégia
A SKEMA célja, hogy öt kontinens globális üzleti iskolájává váljon. Közös nemzetközi stratégiája a menedzsment vezetőinek képzése a tudásgazdaságban az alábbiak fejlesztésével:
- Egy iskola, amelynek különböző helyszínein ugyanaz az identitás, a tudományos központok szívében felállított kampuszokkal. Az iskola kultúrája elősegíti a nemzetközi kitekintést, a kiválóságot és az innovációt.
- Mobilitást, szakmai szakértelmet és interdiszciplináris (technológia-menedzsment) programokat kínáló több helyszínes oktatási programok.
- Szinergia az iskola helyi környezetével mind a kutatás, mind az üzleti partnerségek terén. A tudományos központokon belüli (de e központok között is) kölcsönös megtermékenyítés átfogó képet ad az innovációról és a speciális készségek iránti igényről a világ különböző régióiban.
- Globális cégek szisztematikus bevonása az iskolába (irányítás, programok, inkubátorok, kutatás, hallgatók).
- Az iskola a kiválóság, a humanizmus, a sokszínűség és az innováció értékei szerint működik.
- A SKEMA hozzájárul a helyi környezethez és a gazdasági szövethez, bárhol is legyen kampusza.
Küldetés
A SKEMA egy globális kutatási és felsőoktatási intézmény, amely olyan tehetségeket képez ki, akik elkötelezettek a világ fenntartható megközelítésen keresztüli átalakítása iránt. A modell középpontjában a humán- és társadalomtudományok, valamint az adatok hibridizációja áll, és működési módja a globális kitettség.
Akkreditáció
