MBA Sport Marketingben
SMS - Sports Management School
Kulcs információ
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Francia
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 19 400 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 1. év: 9700 €; 2. év: 9700 €
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A második év MBA-marketing a marketing világ jövőbeli szakemberei számára. A sportmenedzsment MBA első évét követően, amely a sport üzletág szakértelmére összpontosít, az MBA 2 a sportmarketing célja a szakmai integráció. Ez biztosítja az ezen opció univerzumában való gyakorláshoz szükséges készségeket, valamint a sportmarketing megértését és kérdéseit. A következő tanév októberben lesz.
A második évre vonatkozó MBA sportmarketingnek számos előnye van:
- Alapvető tanfolyamok a marketing minden kulcsfontosságú pontjára
- Speciális kurzusok a marketing élvonalában
- Szakmai projekt építése
- Szakmai memória a szakmai projekt építésének támogatására
- A marketing világának megnyitása
A program eredménye
A program segítségével a következő készségeket sajátíthatja el:
- Legyen szakértő szakember a marketingipar egészében
- Általános ismeretek a marketing világáról
- Az eszközök és stratégiák elsajátítása
- A stratégiai és operatív kommunikációs technikák elsajátítása a DTP-eszközök elsajátításával
- Fűszeres üzleti ismeretek
- Vezetési ismeretek (pénzügyi, számviteli, költségvetési), valamint irodaautomatizálási eszközök elsajátítása
- Képes projekt vagy csoport menedzselésére (projektmenedzsment és HR menedzsment)
- Képes marketing projektet szervezni és tervezni
- Kezdjen vállalkozást
- Szakmai angol nyelvtudással rendelkezel
- Fokozott önismeret és szakmai profil
- Szakmai és személyes projektjének megvalósítása
Karrierlehetőségek
- Marketing menedzser, termékmenedzser, hálózatvezető
- Store Manager
- Sportszövetségek és klubok
- Hirdetők és vállalati marketing osztályok
- Sporteseményeket szervező cégek
- Műszaki igazgató, logisztikai vezető, projektmenedzser, színpadvezető, kommunikációs vezető, médiakoordinátor, vendéglátás, szponzorálás, VIP területek kezelése
- Marketing és kommunikációs tanácsadó ügynökségek sporton keresztül
- Helyi és regionális hatóságok
- Fitness, jóllét és sportrekreációs szektor
Tanterv
Középszintű tudás
- Marketing piaci szereplők és sajátosságaik
- E-business stratégia
- Sport marketing
- Aktiválási eszközök
* Nem kimerítő lista
Kommunikáció – események
A média kihasználása és aktiválása egy sportesemény körül
Sportesemények és -struktúrák digitális optimalizálása
* Nem kimerítő lista
Professzionális eszközök – Kiegészítő tevékenységek
Szakmai eszközök
- Reflektív és professzionális megközelítés projektjéhez
- Építsd fel arculatodat a közösségi hálózatokon keresztül
- DTP eszközök
- Nyilvános beszéd
- Szakmai dolgozat marketing kérdéskörről
Kiegészítő tevékenységek
- Utazás a tegnap és a mai sport felfedezésére
- Sport üzleti konferenciák a sport világának elismert szakértőivel különböző témákban. (PR, közösségmenedzsment, rendezvényszervezés, önkéntesség a sportban)
- Üzleti fókusz (ügyvezető, vezérigazgató, szövetség, klub, márka marketing / kommunikációs igazgatója beavatkozása)
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Digitális marketing és kommunikáció (MDMC) mesterképzés (európai és amerikai akkreditációk)
- Geneva, Svájc
Master of Business Administration
- Online Malta
MBA Marketing Menedzsment Madridban
- Madrid, Spanyolország