MesterképzésPhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Universitas Gadjah Mada
Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada

Az Universitas Gadjah Mada (UGM) hivatalosan 1949. december 19-én jött létre nemzeti egyetemként. Indonézia egyik legrégebbi egyetemeként az UGM az indonéziai oktatási ébredés egyik pillére, és a Pancasila védelmezőjének és terjesztőjének tekinti magát. Jelenleg az UGM 18 karral, egy posztgraduális iskolával (Magister és Doktori Iskola) és egy szakképző iskolával rendelkezik. Az UGM legtöbb kara több tanszékből és tanulmányi programból áll. Az Universitas Gadjah Mada tudományos tevékenysége a Tri Dharma felsőoktatási értékek sarokkövei formájában fejeződik ki, amelyek az oktatásból és a tanításból, a kutatásból és a közösségi szolgálatból állnak.

UGM több mint 50,000 diák, 1,212 hallgatói eredmények, 2,635 szellemi tulajdon, 339 professzorok, 606 docensek, 839 adjunktusok, és 684 oktatók. Az UGM-et Indonézia egyik legrangosabb egyetemének tekintik, amely világszínvonalú oktatási rendszert valósított meg mindenki számára. Yogyakarta különleges régiója, ahol az UGM található, Indonézia egyik legkisebb tartománya, és széles körben ismert a jávai kultúra központjaként, valamint a tanulás központjaként. Lakosainak száma 3 689 000, akik közül 511 000-en Yogyakarta városában élnek. Tanulmányi központként való kijelölését 110 állami és magán oktatási intézmény létezése jelzi, amelyekben több mint 300 000 diák tanul.

Vízió és küldetés

Vízió Kiváló és innovatív, világszínvonalú egyetem, amelyet a nemzet kulturális értékei hatnak át, és amely a Pancasila mint állami ideológia alapján a nemzet érdekei és az emberiség iránt elkötelezett.

Küldetés Az oktatás, a kutatás és a közösségi szolgálat, valamint a társadalom számára kiváló és hasznos tudás megőrzése és fejlesztése.

Szállás

Megőrizve a legjobb környezetet a legjobb tanulmányi eredmény eléréséhez, Universitas Gadjah Mada teljes létesítményekkel ellátott szállást is biztosít a beiratkozott hallgatók, valamint más egyetemek vendégoktatói számára tudományos, művészeti és kulturális csereprogramok, képzések, oktatói vendégek, tanulmányi programok, intézmények, tanulmányi központok, amelyek közvetlenül vagy közvetve kapcsolódnak az egyetemhez.

Ezért UGM 5 (öt) kollégiumot (Darmaputera Baciro, Darmaputera Karanggayam, Ratnaningsih Bulaksumur, Ratnaningsih Kinanti és Ratnaningsih Sagan) kínál, amelyekben több mint 1500 személy fér el állandó lakhatásra, és 5 (öt) olyan állandó lakhelyű lakhelyet, akiknek állandó lakhatásuk van, és 5 (öt) állandó lakhellyel rendelkeznek. (két) lakóegység, a Wisma MM UGM , az University Club Hotel és a Wisma Kagama UGM .

Felszerelés

Az Universitas Gadjah Mada akadémiai közösségének jólétének növelése érdekében folyamatosan fektetünk be új és meglévő létesítményekbe, képzésekbe és technológiába. Miután beiratkozott UGM re, minden diáknak lesz wifi fiókja és diákigazolványa vagy nemzetközi diákigazolványa. Az összes felkínált létesítményhez való hozzáférés kötelező személyazonosítási kötelezettség lesz.

Az UGM akadémiai közössége minden karon és tanszéken hozzáférhet könyvtárainkhoz, valamint főkönyvtárunkhoz, amely teljes körű nyomtatott anyagokkal, számítógépes automatizálási rendszerrel és informatikai támogatással van felszerelve, így a látogatók több mint 24 000 online folyóirathoz férhetnek hozzá teljes mértékben. Emellett a hallgatók minden karon hozzáférhetnek minden formális és informális tanulótérhez, ebédlőhöz és minimarkethez, UGM belüli helyi közlekedést biztosító „sepeda kampushoz”, nonprofit egészségügyi központhoz (GMC Egészségügyi Központ), egyetemi kórházakhoz, egyetemi túrákhoz és utazásokhoz (Gamawisata) stb. Szolgáltatások tekintetében UGM átfogó támogató szolgáltatások hálózatát biztosítja akadémiai közösségének, hogy a hallgatók segítséget és tanácsot kaphassanak az egyetemi élet minden területén, beleértve a tanulmányi, személyes, pénzügyi és gyakorlati szükségleteket.

Az összes kínált létesítményt integrált informatikai rendszer támogatja, amely jó és integrált informatikai megoldásokat kínál szoftverfejlesztésen és információs rendszereken, tanácsadáson és adatkommunikációs infrastruktúra fejlesztésén.

    A Gadjah Mada Egyetemre a posztgraduális hallgatók felvételi eljárása az egyetem szabályzatának megfelelően történik. A felvétel online történik három csatornán keresztül: rendes, partnerségi és nemzetközi. A felvétel évente kétszer történik: az első félévben (május-július) és a második félévben (november-december).

    Pályázói követelmények

    Rendszeres (indonéz)

    • Kapcsolódó/jóváhagyott szakon szerzett alapdiploma
    • Átirat minimális GPA-val:
    • ≥2,50 a 4,00-ból, A-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
    • ≥2,75 a 4,00-ból, B-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
    • ≥3.00 a 4.00-ból, C-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
    • Az alapképzési program akkreditációs tanúsítványa
    • Akadémiai potenciálteszt tanúsítvány
    • Angol nyelvtudás -bizonyítvány
    • Az előző előadó, főnök ajánlólevele
    • Egészségügyi bizonyítvány
    • A pályázók előrejelzése
    • Tanulmányi engedély a kérelmező munkahelyéről
      • ≥2,50 a 4,00-ból, A-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
      • ≥2,75 a 4,00-ból, B-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
      • ≥3.00 a 4.00-ból, C-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
      • Az alapképzési program akkreditációs tanúsítványa
      • Akadémiai potenciálteszt tanúsítvány
      • Angol nyelvtudás -bizonyítvány
      • Az előző előadó, főnök ajánlólevele
      • Egészségügyi bizonyítvány
      • A pályázók előrejelzése
      • Tanulmányi engedély a kérelmező munkahelyéről

    Partnerség (indonéz)

    • Kapcsolódó/jóváhagyott szakon szerzett alapdiploma
    • Átirat minimális GPA-val:
    • ≥2,50 a 4,00-ból, A-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
    • ≥2,75 a 4,00-ból, B-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
    • ≥3.00 a 4.00-ból, C-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
    • Az alapképzési program akkreditációs tanúsítványa
    • Akadémiai potenciálteszt tanúsítvány
    • Angol nyelvtudás -bizonyítvány
    • Az előző előadó, főnök ajánlólevele
    • Egészségügyi bizonyítvány
    • A pályázók előrejelzése
    • Tanulmányi engedély a kérelmező munkahelyéről
    • Az ösztöndíjas egyetértési nyilatkozata
      • ≥2,50 a 4,00-ból, A-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
      • ≥2,75 a 4,00-ból, B-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
      • ≥3.00 a 4.00-ból, C-akkreditációjú képzésben részt vevő végzősök számára
      • Az alapképzési program akkreditációs tanúsítványa
      • Akadémiai potenciálteszt tanúsítvány
      • Angol nyelvtudás -bizonyítvány
      • Az előző előadó, főnök ajánlólevele
      • Egészségügyi bizonyítvány
      • A pályázók előrejelzése
      • Tanulmányi engedély a kérelmező munkahelyéről
      • Az ösztöndíjas egyetértési nyilatkozata

    Nemzetközi

    • Kapcsolódó/jóváhagyott szakon szerzett alapdiploma
    • Átirat legalább 3,00/4,00 GPA-val
    • Hivatalos útlevél méretű fénykép
    • Színes szkennelt útlevél (csak a borító és a személyes adatok oldalon)
    • Hivatalos tanulmányi átirat, amelyet az Ön felsőoktatási intézménye bocsát ki
    • Angol nyelvvizsga (IELTS/TOEFL ITP/TOEFL IBT bizonyítvány), minimális pontszám 500 vagy azzal egyenértékű. Magasabb a pontszám, ha a hallgató dupla diplomát szerez (lásd a követelményeket)
    • Személyes nyilatkozat
    • Pénzügyi támogatási nyilatkozat
    • Ajánló levél a hazai egyetemtől
    • Diákigazolvány (otthonról/előző egyetemről)

    Ezek a követelmények annak biztosítására szolgálnak, hogy a jövőbeli hallgatók képesek legyenek elérni a program által kitűzött kompetenciákat. A program figyelembe veszi a jelentkező iskolai végzettségét annak garantálása érdekében, hogy a jövőbeli hallgatók képesek legyenek követni a tanulási folyamatot. A vallástudományi vagy nyelvészeti szakos végzettséggel rendelkező jelentkezők nem jelentkezhetnek, mivel ezek a város- és regionális tervezéssel kapcsolatos ismeretek eltérő területeire vonatkoznak. A jelentkezőknek nem kell tantárgyspecifikus felvételi vizsgát tenniük. A dokumentumok kiválasztása után a jelentkezőknek egy interjún kell részt venniük, amely a jelentkező várostervezési ismereteiről és térbeli képességeiről szól.

    A felvételi eredményt a DPP e-mailben küldi el minden jelentkezőnek. Azokat a jelentkezőket, akik nem felelnek meg a program követelményeinek, nem fogadják el. Ezek a jelentkezők a következő ütemezett felvételin újra regisztrálhatnak. A felvett jelentkezők a tanulmányi időszak kezdete előtt tanulmányi tájékoztatón vesznek részt, amelyen a hallgatók alapvető ismereteket szerezhetnek a területrendezésről.

    Kiválasztási folyamat

    Lépésről lépésre

    • A hallgatók jelentkeznek a programra
    • A jelentkezési dokumentumok kézhezvétele után a Nemzetközi Ügyek Hivatala (OIA) tagja és a kar tagja kiválasztási folyamatba dolgozza fel.

    A jelentkezőket a következő kritériumok alapján értékelik:

    • Akadémiai kompetencia
    • Potenciális eredmény, beleértve az Ön országában elért fejlesztési eredményekhez való hozzájárulást
    • Szakmai és személyes vezetői tulajdonságok
    • Ha kiválasztják az UGM hallgatói jelöltjei közé, e-mailben kapni fog egy ajánlati levelet (LO), amelyben felkérik a tandíj és az esetleges egyéb díjak vissza nem térítendő befizetésére.
    • Amint a bank megerősíti a fizetési folyamatot, az OIA feldolgozza az elfogadó levél (LoA) dokumentumait.
    • Megkapja a LoA-t és a kínált kurzusokkal kapcsolatos egyéb információkat, a tanulmányi szabályzatot, a hallgató barátját stb
    • Az UGM Nemzetközi Ügyek Hivatala feldolgozza a jelentkezési dokumentumokat Indonézia Felsőoktatási Igazgatóságához a tanulmányi engedély megszerzésére. Általában két hónapot vesz igénybe a tanulmányi engedély kiadása
    • Ha a tanulmányi engedély rendelkezésre áll, az OIA segítséget nyújt Önnek a Jakartai Bevándorlási Hivatal jóváhagyásának megszervezésében a korlátozott tartózkodási vízum (VITAS/Visa Tinggal Terbatas) esetében. Mind a tanulmányi engedély, mind a VITA jóváhagyása legalább három-négy hónapot vesz igénybe
    • Ezután közvetlenül az OIA-tól kapja meg e-mailben a VITAS-t (Limited Stay Visa/Visa Tinggal Terbatas).
    • A 4 hónapnál hosszabb tartózkodási idővel rendelkező hallgatóknak VITAS-t (Student Visa) kell benyújtaniuk.
    • Indonéziába érkezését követően legkésőbb egy héten belül fel kell vennie a kapcsolatot az OIA-val. Ezenkívül az OIA további útmutatást fog kapni a tartózkodási engedély dokumentumainak kitöltéséhez a biztonsága és kényelme érdekében.

    Tanulmányi engedély

    A tanulmányi engedélyt a Kutatási, Technológiai és Felsőoktatási Minisztérium állítja ki, amely igazolja, hogy Ön jogosult Indonéziában tanulni. A tanulmányi engedély benyújtása a Minisztérium hivatalos weboldalán keresztül egy-két hetet vesz igénybe (ez korábban is megtörténhet, ha nincsenek hiányos/hibás dokumentumok). A tanulmányi engedély a Telex vízum igénylésének, a vízum meghosszabbításának és az ITAS meghosszabbításának egyik feltétele.

    Telex Visa

    A vízumengedély vagy telexvízum az Indonéz Bevándorlási Főigazgatóság előzetes jóváhagyó levele.

    Lakóhely levele

    A lakóhelyről szóló levelet a helyi falu (Kelurahan) állítja ki, amelyben szerepel, hogy ideiglenesen a kártyán szereplő címen lakik. Ez a levél az egyik követelmény az új ITAS, új SKTT és kiterjesztett SKTT igényléséhez. Ahhoz, hogy megkapja ezt a levelet, engedélyt kell kapnia a ház tulajdonosától, a Neighborhood Community Unit (RT & RW) vezetőjétől és a falu vezetőjétől (Kelurahan).

    Ideiglenes lakossági kártya (SKTT)

    Az ideiglenes Lakossági Kártya (Surat Keterangan Tempat Tinggal/SKTT) egy személyazonosító kártya, amelyet a helyi Népességi és Polgári Nyilvántartási Osztály (Disdukcapil) bocsát ki. Az SKTT az ITAS kiterjesztésének egyik követelménye.

    Rendőrségi regisztrációs levél

    A rendőrségi regisztrációs levél (Surat Tanda Melapor/STM) egy olyan levél, amelyet az indonéz rendőrség állít ki a külföldiek indonéziai tartózkodásának rögzítésére. Az STM-et tanulmányi engedélyek meghosszabbítására, új SKTT igénylésére, az SKTT meghosszabbítására és jogosítvány igénylésére használják.

    Universitas Gadjah Mada elkötelezett amellett, hogy világszínvonalú egyetem legyen, igyekszik a lehető legjobb hozzáférést biztosítani a nemzetközi hallgatók számára az ösztöndíjak megszerzéséhez. A Gadjah Mada Nemzetközi Ösztöndíjprogram ösztöndíját kiválasztott hallgatók kapják (teljes idejű mesterképzés, kettős/kettős fokozatú mesterképzés, nappali tagozatos doktori program). Ez az ösztöndíj fedezi a biztosítást, a tandíjat, a megélhetési támogatást, a szakdolgozatokat és a disszertációt, a lakhatást stb. A Kutatási, Technológiai és Felsőoktatási Minisztériummal, az Oktatási és Kulturális Minisztériummal és más intézményekkel való együttműködés mellett; UGM KNB-ösztöndíjat, JICA AUN/Seed-Net-et, Darmasiswa-ösztöndíjprogramot stb. biztosít a hallgatóknak. Erősen ösztönözzük az alacsony jövedelmű országok leendő hallgatóit, hogy jelentkezzenek erre az ösztöndíjra.

    Jogosultsági

    1. Felvételi kérelmet kell benyújtani az UGM mesterképzésére vagy doktori képzésére (rendszeres, indonéz nyelven oktatott) a 2021/2022-es tanévre (2021 augusztusában kezdődik).
    2. Mesterképzésre jelentkező esetén alapképzési diplomával, doktori képzésre jelentkező esetén pedig mesterképzési diplomával kell rendelkeznie a következő területeken: mérnöki tudományok, természettudományok, orvostudomány/egészségügy, földrajz, mezőgazdaság, erdészet, állattudomány, közgazdaságtan, jog, társadalomtudományok és humán tudományok, vagy kapcsolódó területek.
    3. Kiváló alapképzéses tanulmányi eredmények (legalább 3.0-s átlag egy 4.0-s átlagskálán, vagy bármilyen más, a jelölt megfelelő tanulmányi végzettségét igazoló dokumentum) mesterképzésre jelentkezők számára
    4. Jó angol nyelvtudás (TOEFL pontszám legalább 400 mesterképzésre vagy 450 doktori képzésre
    5. Disszertációjavaslat doktori képzésre jelentkező számára
    6. A szükséges igazoló dokumentumok benyújtása

    Hogyan kell alkalmazni

    Minden jelentkezés online történik az UGM felvételi rendszerében (felvételi. UGM .ac.id) a következő dokumentumok kitöltésével és feltöltésével:

    1. Útlevél színes szkennelése
    2. Az útlevél borítójának színes szkennelése
    3. Hivatalos útlevél méretű fénykép
    4. Tanulmányi dokumentumok és érettségi bizonyítvány másolata
    5. Önéletrajz
    6. Jó egészségi állapotról szóló igazolás a kérelmező orvosától
    7. Angol nyelvtudás igazolása (ITP TOEFL, IBT TOEFL vagy IELTS)
    8. Személyes nyilatkozat (sablon letöltése erről a webhelyről)
    9. Motivációs levél
    10. Két tudományos referencia
    11. Disszertációjavaslat doktori képzésre jelentkező számára

    Vezető indonéz egyetemként Universitas Gadjah Mada az oktatási tevékenységek, a kutatás és a közösségi szolgálat kiválóságát kívánja előmozdítani az indonéz társadalom érdekében, és részt kíván venni az indonéz társadalmi-kulturális fejlődésben. Ezért arra törekszünk, hogy felvértezzük a hallgatót azokkal a tudással és készségekkel, amelyekkel sikeresek lehetnek a választott karrierjükben a versenyképes globális piacon.

    Tanulói tevékenységek

    Universitas Gadjah Mada nemcsak a figyelemre méltó eredményekkel járó tudományos és kutatási tevékenységekre összpontosít, hanem támogatja beiratkozott hallgatóit 51 „Unit Kegiatan Mahasiswa - UKM” (hallgatói tevékenységi egység) és 8 különböző közösségben való részvételben, hogy közvetlen részvétel révén fejlesszék a hallgatók kreativitását.

    Példakép egyetemként Universitas Gadjah Mada a Hallgatói Közösségi Szolgálat-Közösségi Empowerment Learning kötelező programot nyújtja, amelyet az egyetemi hallgatónak 3 kreditben kell teljesítenie. Célja, hogy egyenlőséget teremtsen a szociális jólétben Indonézia egész területén. UGM minden integrált diákját 34 tartományba küldi évente 4 időszakban. A diákokat arra biztatjuk, hogy a rászoruló indonézeket fejlesszék, újítsák meg, és jobb társadalmi környezetet építsenek minden indonéz számára.

    Campus kultúra

    Universitas Gadjah Mada egyetemre felvett hallgatók Indonézia minden tartományából és városából, valamint tengerentúli országokból és a világ minden tájáról érkeznek. Így a létrejövő kulturális sokszínűség integrálódott és harmonikusan létezett az UGM identitásában. Megőrzi Indonézia minden régiójának hagyományos életmódját, UGM egy mini Indonéziát mutat be szokásaival, hagyományaival, interakcióival és kommunikációs stílusával együtt.

    • Special Region of Yogyakarta

      Bulaksumur, Caturtunggal, Kec. Depok, Kabupaten Sleman, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia

    Universitas Gadjah Mada