Ügyviteli ügyvezető mester - Digitális menedzsment
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Jounieh, Libanon
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
18 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 480 / per credit
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az USEK Business School (UBS) az ESSCA-val (École Supérieure des Sciences Commerciales d'Angers), a „Conférence des Grandes Écoles” (CGE) és az AACSB, az EQUIS és az AMBA háromszor akkreditált tagjával együttműködve most egyedülálló lehetőséget kínál program Libanonban, amely kettős diplomát biztosít a hallgatóknak:
- Az ESSCA speciális digitális menedzsment mesterképzése;
- Executive USBA az USEK -től.
Ezt a programot, amelyet az ESSCA párizsi campusán adtak le, és a „Conférence des Grandes Écoles” (CGE) akkreditált, szintén a libanoni USEK -nél szállítják, és libanoni fiatal szakemberek számára tervezték.
A következő szakterületeket javasolja az érdeklődőknek:
- Digitális menedzsment, vállalati digitális átalakítási lehetőség, amely vezető-menedzsereket képez, akik agilis módszerekkel dolgoznak, és akik digitális stratégiát alakíthatnak ki a márkájuk javára (B2C vagy B2B);
- Digitális menedzsment, üzletfejlesztés lehetőség, amely intrapreneurial menedzsereket alkot, akik kivitelezhetnek és fejleszthetnek csúcstechnológiai projekteket, miközben gondoskodnak a vállalkozás digitális tevékenységének gazdasági teljesítményének megőrzéséről.
A program célkitűzései
Ez a program olyan digitális menedzsereket képez, akik képesek:
- Digitális üzleti modellek meghatározása a stratégiai kihívások érdekében
- A felhasználói élmény, a big data és a webes marketing karok elsajátítása
- A marketingstratégiák szinkronizálása és a vállalkozás digitális tevékenységének növekedése
- E-üzleti tevékenység fejlesztése és ellenőrzése
- Kulturális és szervezeti változások ösztönzése mozgékonyság és innováció révén
Tanterv
A program időtartama 18 hónap; a program végén a hallgatóknak szakdolgozatot kell készíteniük. A tanfolyamokat általában havonta egyszer, a hét végén tartják.
A program fele franciául, másik fele angolul zajlik. Szerkezete 38 amerikai kreditet foglal magában.
Tanuló expedíció
Az első félév végén a hallgatókat meghívják, hogy utazzanak a Szilícium-völgybe, a kaliforniai technopólusba, egy „tanulási expedícióra”. Ez a tanulmányút magában foglalja az innovációs és vállalkozásalapító személyiségekkel való találkozókat, hálózatépítő összejöveteleket, valamint vállalkozásokat, kutatóközpontokat, egyetemeket és startupokat.
Tanfolyamok
Közös mag
- DMGT515 Üzleti kutatási módszerek és szakmai fejlődés
- DMGT520 ügyfélútvonal, mobilstratégiák és közösségi média
- DMGT530 digitális üzleti modellek, innováció és Big Data
- DMGT525 digitális marketing és csatlakoztatott eszközök
- DMGT510 Az üzleti tanulmányok alapjai
- DMGT535 Nemzetközi Tanulási Expedíció
1. lehetőség – Szakosodás a vállalat digitális átalakítására
- DMGT610 márkastratégia digitális világban
- DMGT615 digitális átalakítás és változáskezelés
2. lehetőség – Vállalkozásfejlesztési specializáció
- DMGT625 üzletfejlesztési stratégiák
- DMGT620 webdesign és e-kereskedelmi platform
Capstone
- DMGT690A Szakmai Szakdolgozat
Együttműködésben a franciaországi ESSCA School of Management-szel. A hallgatók kettős oklevelet kapnak: az ESSCA digitális menedzsment szakos mesterfokozatát és az USEK-től Executive MBA diplomát.
1. tanulási cél: A diplomások elsajátítják a stratégiai digitális marketing tapasztalatokat.
- Tanulási cél 1. Tapasztalati marketing stratégiák elemzése az e-vásárlási élmény megvalósítása érdekében.
- 2. tanulási cél. Mutassa be a mobilmarketing terv szinkronizálásának képességét egy többcsatornás stratégián belül.
- Tanulási cél 3. Az adatok hasznosítása és a vásárlói ismeretek alapján működő üzleti marketing megközelítés felépítése.
2. tanulási cél: A diplomások a digitális üzleti modellekhez kapcsolódó innovációt gyakorolják.
- Tanulási cél 1. Innováció kidolgozása és üzleti modell vászon használata.
- Tanulási cél 2. Digitális kommunikációs stratégia meghatározása.
3. tanulási cél: A diplomások digitális stratégiai márkamenedzsment képességekkel rendelkeznek.
- Tanulási cél. 360 fokos digitális márka cselekvési terv kidolgozása és végrehajtása.
4. tanulási cél: A végzettek elsajátítják a digitális átalakuláshoz szükséges készségeket.
- Tanulási cél 1. Ismerje meg a szervezetek digitális átalakulását és a digitális fejlődéshez kapcsolódó menedzsment evolúcióit.
- Tanulási cél 2. Az agilis projektmenedzsment koncepciók megértése és a megfelelő menedzsment módszerek alkalmazása digitális üzleti környezetben.
5. tanulási cél: A végzettek hatékony kommunikációs készségekkel rendelkeznek.
- Tanulási cél 1. Szóbeli és írásbeli szakmai jelentések szervezése, írása és végrehajtása az üzleti élet számára globális környezetben.
- Tanulási cél 2. Beszéljen és mutasson be szakmai kommunikációs készségek és technológia felhasználásával.
Belépők
Karrierlehetőségek
Ez a program az alábbi munkalehetőségeket kínálja:
- Fõ digitális tiszt
- Marketing és digitális igazgató
- E-business digitális vállalkozó/intrapreneur
- Webmarketing projektmenedzser és digitális kommunikáció
- Digitális stratégia tanácsadó
- Üzleti fejlesztő
- E-business igazgatója
- Márkaigazgató
- Közösségi média-menedzser
Akkreditációk
Ösztöndíjak és finanszírozás
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Executive MBA
- Porto, Portugália
EMBA Executive Master of Business Administration az intézményi kapcsolatokban
EMBA Executive Master of Business Administration in Financial Management